مشتری عزیز به علت نوسانات ارز،برای قیمت و موجودی روز تماس بگیرید

سبد خرید

راحت شدن از دست مزاحم تلفنی

راحت شدن از دست مزاحم تلفنی

همه ما به دنبال راهی برای فرار از دست مزاحم های تلفنی آزار دهنده هستیم. چنانچه شما هم از تلفن ‌های بی سیم پاناسونیک در منزل خود استفاده می‌کنید، برای شما یک خبر خوب داریم: شما این امکان را دارید تا به سادگی شماره‌ های ناشناس، مزاحم و تبلیغاتی را برای همیشه مسدود کنید. برای راحت شدن از دست مزاحم تلفنی و یادگیری بلاک کردن شماره در تلفن‌ های ساده پاناسونیک، با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

همه ما به دنبال راهی برای فرار از دست مزاحم های تلفنی آزار دهنده هستیم. چنانچه شما هم از تلفن ‌های بی سیم پاناسونیک در منزل خود استفاده می‌کنید، برای شما یک خبر خوب داریم: شما این امکان را دارید تا به سادگی شماره‌ های ناشناس، مزاحم و تبلیغاتی را برای همیشه مسدود کنید. برای راحت شدن از دست مزاحم تلفنی و یادگیری بلاک کردن شماره در تلفن‌ های ساده پاناسونیک، با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

چطور از دست مزاحم تلفنی خلاص شویم؟

چطور از دست مزاحم تلفنی خلاص شویم؟

برای راحت شدن از دست مزاحم تلفنی در ابتدا لازم است تا شماره مزاحم را به لیست سیاه وارد کنید. پس از آن ‌که یک شماره را با موفقیت به لیست سیاه تلفن خود انتقال دادید، او دیگر قابلیت اینکه مجددا با شما تماس بگیرد را ندارد. البته هر موقع که تمایل داشتید، می ‌توانید به آسانی دوباره شماره مورد نظر خود را از لیست بلاک خارج کرده و رفع بلاک کنید تا بتواند با شما تماس بگیرد. خبر خوش آن است که راحت شدن از دست مزاحم تلفنی و مسدود کردن شماره مزاحم در تلفن پاناسونیک بسیار آسان است و نیازمند تنظیمات پیچیده ‌ای نیست.

چطور شماره های مزاحم را بلاک کنیم؟

راحت شدن از دست مزاحم تلفنی، برای همه ما یک اتفاق لذت ‌بخش به شمار می آید. هرچند که امروزه در دنیای دیجیتال اکثر ارتباطات تلفنی بواسطه تلفن ‌های هوشمند انجام می‌شود؛ اما در هر صورت نمی شود  از نقش بسیار پر رنگ تلفن‌ های ثابت، در مکالمات روزانه چشم پوشی کرد.
با این‌حال چنانچه تلفن ثابت شما، از امکان بلاک شماره های مزاحم پشتیبانی کند، برای راحت شدن از دست مزاحم تلفنی می توانید از یک کد دستوری ساده،  استفاده کنید. اگر شما هم دلتان می خواهد که چند نفری را در لیست سیاه قرار دهید و با بلاک کردن شماره های آن ها از دست مزاحم تلفنی راحت شوید همراه ما باشید.

رفع بلاک شماره تلفن مسدود شده

پیشتر در ابتدای مقاله هم اشاره کردیم، هر زمان که تمایل داشتید، می‌توانید شماره ‌های بلاک شده مورد نظرتان را از لیست سیاه خارج کنید. برای انجام این کار، به مراحلی که در ادامه ذکر می کنیم دقت نمایید:

  • کلید Menu  را فشار داده و وارد قسمت  Initial Setting شوید.
  • سپش گزینه Block Calls را انتخاب کنید.
  • در این بخش، لیستی از شماره‌ هایی که پیشتر توسط شما بلاک شده اند را مشاهده خواهید کرد.
  • شماره ای که قرار است آنبلاک شود را پیدا کرده و آن را انتخاب کنید.
  • در این مرحله گزینه Erase را انتخاب نمایید.
  • در انتها با انتخاب گزینه Yes شماره مورد نظر از لیست سیاه تلفن شما خارج می‌ گردد.

نتیجه آن است که شماره مورد نظر دوباره این قابلیت را دارد تا با شما تماس بگیرد. البته به این نکته قبل از این‌‌که شماره‌ای را از لیست سیاه خارج کنید توجه داشته باشید، که آن شماره دیگر قصد ایجاد مزاحمت یا آزار و اذیت شما را نداشته باشد.
به این صورت شماره خارج شده از لیست سیاه مجددا می ‌تواند با شما تماس حاصل کند. همانطور که دیدید خارج کردن شماره از لیست سیاه و رفع بلاکی آنچنان دشوار نبود و به سادگی انجام شد.

روش بلاک کردن شماره در تلفن پاناسونیک

روش بلاک کردن شماره در تلفن پاناسونیک

قبل از اشاره به مراحل بلاک خوب است بدانید مسدود کردن شماره ‌های مزاحم تنها امکان تلفن‌ های بیسیم پاناسونیک نیست. این تلفن ‌ها باتوجه به مدل‌ های متنوعی که دارند، می‌ توانند از امکانات و ویژگی ‌های دیگری هم برخوردار باشند. سایر قابلیت‌ های مهم تلفن بیسیم پاناسونیک عبارتند از:

  • داشتن  منشی تلفنی برای ثبت پیغام مخاطبین در صورت عدم پاسخ‌گویی افراد به تماس ‌های ورودی
  • دسترسی به دفترچه مخاطبین برای ذخیره کردن شماره‌ دوستان، افراد خانواده، آشنایان، همکاران و ...
  • امکان افزودن تعداد گوشی ‌های بیسیم برای افراد و دفاتر کاری شلوغ
  • قابلیت Link-to-Cell برای متصل شدن تلفن‌ بیسیم به تلفن ‌های همراه هوشمند
  • قابلیت روم مانیتورینگ برای نگهداری از نوزادان و اطلاع یافتن از گریه کردن یا بیدار شدن آن‌ ها
  • داشتن بلندگوی دو طرفه برای برقرار کردن تماس و مکالمه بدون دخالت دست
  • امکان کار کردن در نبود برق
  • امکان اتصال به دیوار برای خارج کردن تلفن از دسترس کودکان

چطور بفهمیم تلفن پاناسونیک قابلیت بلاک کردن شماره ها را دارد؟
پیش از هرچیز به این مهم توجه داشته باشید که امکان مسدود کردن شماره‌ ها و راحت شدن از دست مزاحم تلفنی در تمام تلفن ‌های بیسیم پاناسونیک وجود ندارد. پس چنانچه این ویژگی برای شما دارای اهمیت زیادی می باشد، حتما در هنگام خرید از فروشنده سوال کنید یا دفترچه راهنمای مدل مدنظر را با دقت مطالعه نمایید. چنانچه تلفن پاناسونیک خود را مدت ها قبل خریداری کرده اید و نمی‌دانید که این امکانات را دارید یا خیر، بهتر است به سراغ دفترچه راهنمای آن بروید.

مراحل مسدود کردن شماره در تلفن پاناسونیک

هنگامی که اطمینان یافتید تلفن بیسیم پاناسونیک شما بلاک لیست هم دارد، برای راحت شدن از دست مزاحم تلفنی ، مراحل زیر را دنبال نمایید:

  • کلید Menu روی گوشی بیسیم را فشار دهید.
  • در منوی باز شده، با اسکرول به سمت پایین گزینه Initial Setting را انتخاب نمایید.
  • در این مرحله، گزینه Block Calls را پیدا کرده و انتخاب نمایید.
  • در این منو، گزینه Add را انتخاب نمایید.
  • حالا لازم است شماره‌ ای که قصد بلاک کردن آن را دارید، وارد کنید.
  • در نهایت، گزینه Save را کلیک نمایید.

به این صورت می ‌توانید خیلی راحت از شر شماره‌ های مزاحم برای همیشه راحت شوید. در مدل‌ هایی از تلفن بیسیم پاناسونیک کلید Block روی صفحه کلید قرار دارد. در این مدل ‌ها شما می‌توانید در هنگام تماس شماره، با فشار دادن کلید Block، او را بطور مستقیم به لیست سیاه بفرستید.

لیست سیاه تلفن های بیسیم پاناسونیک

لیست سیاه تلفن های بیسیم پاناسونیک

از آنجایی که لیست سیاه تلفن‌های بیسیم پاناسونیک دارای ظرفیت محدودی (مثلا 30 شماره) هستند چنانچه امکان بلاک یک شماره را نداشتید، اطمینان حاصل کنید که این لیست پر نشده باشد. در صورتی که بخواهید می‌توایند با وارد کردن یک کد دستوری ساده هم شماره‌ های مزاحم را وارد لیست سیاه نمایید. برای اینکار، پس از فشار دادن کلید Menu ابتدا # و بعد کد 217 را وارد نمایید. اکنون شماره ای که قرار است بلاک شود را وارد کنید و در پایان، گزینه Add را انتخاب نمایید.

سخن پایانی

در این مقاله از آی پی سورنا سعی شد تا اطلاعات جامع و کاملی از بلاک کردن شماره های مزاحم و راحت شدن از دست مزاحم تلفنی به شما ارائه گردد. امیدواریم به سوالات شما در رابطه با این موضوع توضیحات لازم را داده باشیم.

امتیاز دهید :
ثبت نظر
کد امنیتی