مشتری عزیز به علت نوسانات ارز،برای قیمت و موجودی روز تماس بگیرید

سبد خرید

بهترین تلفن بی سیم 2024

بهترین تلفن بی سیم 2024

تلفن بی سیم دارای انواع مختلفی بوده و از قابلیت های متعددی برخوردار است. این نوع تلفن، مجهز به جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا بوده و بسیار محبوب و پرطرفدار است. در این مقاله بهترین تلفن بی سیم 2024 را معرفی کرده و شما را برای خرید است دستگاه راهنمایی می‌ کنیم.

تلفن بی سیم دارای انواع مختلفی بوده و از قابلیت های متعددی برخوردار است. این نوع تلفن، مجهز به جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا بوده و بسیار محبوب و پرطرفدار است. در این مقاله بهترین تلفن بی سیم 2024 را معرفی کرده و شما را برای خرید است دستگاه راهنمایی می‌ کنیم.

معرفی بهترین تلفن بی سیم در سال 2024

بهترین تلفن بی سیم 2024، از تمام امکانات و قابلیت های موجود برخوردار بوده و کیفیت ساخت بالایی دارد. این نوع تلفن طراحی شیک و زیبایی داشته و از صفحه نمایشگر واضح و استانداردی برخوردار است. همچنین قابلیت های زیادی داشته و می‌ تواند در منزل، محل کار و... مورد استفاده قرار بگیرد. به عنوان مثال مجهز به امکاناتی مثل منشی تلفنی، انتقال تماس، انسداد شماره و... بوده و کیفیت صدای بالایی دارد. 
در انتخاب بهترین تلفن بی سیم 2024، توجه به برد دستگاه اهمیت زیادی داشته و نیازمند توجه ویژه ای است. برد تلفن، محدوده قابل پشتیبانی دستگاه را مشخص کرده و امکان استفاده گوشی بدون پایه را فراهم می کند. به طور معمول تلفن های بی سیم برد 50 تا 300 متری داشته و به دلیل پشتیبانی از چند گوشی، برای سازمان ها و ادارات انتخاب مناسبی هستند.

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGB110

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGB110

این تلفن 180 گرم وزن داشته و صفحه نمایش آن 1.4 اینچ است. همچنین تنها از یک خط پشتیبانی کرده و مجهز به دفترچه تلفنی با قابلیت ذخیره 50 شماره است. این دستگاه دارای یک گوشی بوده و از قابلیت کالر آیدی نیز برخوردار است. همچنین شامل برد داخلی 50 متر بوده و برد خارجی آن 300 متر است. منبع تغذیه تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGB110 برق شهری بوده و این دستگاه در حالت شارژ کامل، امکان برقراری 10 ساعت مکالمه را فراهم می کند‌. تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGB110 مجهز به ساعت بوده و 5 زنگ مختلف دارد. قابلیت Redial نیز یکی دیگر از ویژگی های بهترین تلفن بی سیم 2024 است.

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG6671

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG6671

این تلفن مجهز به یک پایه و گوشی بوده و صفحه کلید آن دارای نور پس زمینه است. همچنین از یک خط پشتیبانی کرده و مجهز به 5 دکمه برای شماره گیری سریع است. این دستگاه امکان تنظیم میزان صدای ورودی را فراهم کرده و 5 زنگ مختلف دارد. همچنین دارای بلندگوی دیجیتال بوده و می‌ تواند به حالت بی صدا در آورده شود. تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG6671 مجهز به قابلیت کالر آیدی بوده و امکان ضبط 18 دقیقه پیام را دارد. برد داخلی این دستگاه 60 متر بوده و برد خارجی آن 300 متر است.

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG1711

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG1711

این تلفن از یک عدد پایه و گوشی تشکیل شده و قابلیت ذخیره 50 مخاطب را دارد. همچنین کیفیت ساخت بالایی داشته و شارژدهی آن مناسب است. تعداد خطوط تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG1711 یک عدد بوده و این دستگاه فاقد منشی تلفنی است. همچنین از ویژگی کالر آیدی برخوردار بوده و طراحی ساده و زیبایی دارد. این تلفن به دو باتری نیم قلمی احتیاج داشته و امکان برقراری 15 ساعت مکالمه را فراهم می‌ کند. همچنین صدا ها را با وضوح و کیفیت بالایی انتقال داده و از فرکانس 1.9 گیگاهرتز برخوردار است.

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG6821

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG6821

این تلفن مجهز به منشی تلفنی بوده و از قابلیت ذخیره 100 شماره برخوردار است. همچنین امکان تنظیم آلارم را فراهم کرده و می تواند از 6 گوشی پشتیبانی کند. تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG6821 در مواقع قطع برق، قابل استفاده بوده و تا 50 شماره تماس گرفته شده را نمایش می‌ دهد. همچنین امکان کاهش صدای بیرونی را فراهم کرده و دارای حالت شب است. این دستگاه از یک خط پشتیبانی کرده و 40 آهنگ مختلف دارد. همچنین مجهز به ویژگی قفل صفحه کلید بوده و امکان حذف صداهای مزاحم محیط را فراهم می‌ کند.

تلفن بی سیم آلکاتل مدل Origin Voice

تلفن بی سیم آلکاتل مدل Origin Voice

این تلفن در لیست بهترین تلفن بی سیم 2024 قرار گرفته و از برد 50 تا 300 متری برخوردار است. همچنین از یک پایه و گوشی تشکیل شده و دارای دفترچه تلفن با قابلیت ذخیره 50 شماره است. تلفن بی سیم آلکاتل مدل Origin Voice از ویژگی کالر آیدی برخوردار بوده و شارژدهی مکالمه آن 10 ساعت است. این تلفن از یک خط پشتیبانی کرده و مجهز به قابلیت منشی تلفنی است. همچنین از کیفیت صدای بالایی برخوردار بوده و صفحه نمایش واضح و روشنی دارد. تلفن بی سیم آلکاتل مدل Origin Voice در دو رنگ سفید و مشکی موجود بوده و وزن آن 625 گرم است.

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG3411BX

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG3411BX

این تلفن 100 گرم وزن داشته و از یک عدد پایه و گوشی بی سیم تشکیل شده است. همچنین دارای ساعت بوده و 14 زنگ مختلف دارد. این دستگاه از برد 50 تا 300 متر پشتیبانی کرده و مجهز به قابلیت کالر آیدی است. همچنین از دفترچه تلفنی با امکان ذخیره 50 مخاطب برخوردار بوده و شارژدهی مکالمه آن 10 ساعت است. تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG3411BX از ابعاد استانداردی برخوردار بوده و طراحی ساخت بالایی دارد. همچنین صفحه نمایش دو خطی و با کیفیتی داشته و مجهز به قابلیت Redial است. این دستگاه به عنوان بهترین تلفن بی سیم 2024 شناخته شده و از قیمت مناسبی برخوردار است.

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG1611

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG1611

این تلفن 126 گرم وزن داشته و از یک خط پشتیبانی می کند. همچنین کیفیت بسیار بالایی داشته و در صورت شارژدهی مناسب، تا 15 ساعت مکالمه را پوشش می‌ دهد. این دستگاه قابلیت ذخیره 50 شماره را فراهم کرده و مجهز به کالر آیدی است. همچنین از برد 50 تا 300 متری برخوردار بوده و دارای آلارم است. تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG1611 امکان تماس با 10 شماره اخیر را فراهم کرده و طراحی زیبایی دارد.

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG3721

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG3721

این تلفن دارای صفحه نمایش LCD بوده و می تواند به 6 گوشی متصل شود. همچنین از قابلیت کالر آیدی پشتیبانی کرده و امکان ذخیره 100 مخاطب را فراهم می کند. تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG3721 مجهز به حالت شب بوده و در صورت شارژدهی مناسب، از 10 ساعت مکالمه پشتیبانی می کند. همچنین منشی تلفنی با ظرفیت 18 دقیقه پیام داشته و مجهز به بلندگوی دیجیتال است.

تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TG3611BX

تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TG3611BX

این دستگاه به عنوان بهترین تلفن بی سیم 2024 شناخته شده و دارای برد 50 تا 300 متر است. همچنین از یک عدد پایه و گوشی تشکیل شده و در صورت شارژدهی مناسب، امکان برقراری 5 ساعت مکالمه را فراهم می کند. ظرفیت دفترچه تلفن این دستگاه 50 مخاطب بوده و تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TG3611BX دارای قابلیت کالر آیدی است. صفحه نمایش نورانی داشته و از تکنولوژی بهبود کیفیت صدای دیجیتال برخوردار است.

چه نکاتی را باید در انتخاب بهترین تلفن بی سیم رعایت کنیم؟

در انتخاب بهترین تلفن بی سیم 2024 به برد دستگاه دقت کرده و به شماره انداز بودن آن توجه داشته باشید. همچنین وجود قابلیت پیغام گیر صوتی را بررسی کرده و قدرت باتری را در نظر بگیرید. توجه به منشی تلفنی، دفترچه تلفن، کالر آیدی، حالت شب و Redial نیز اهمیت زیادی داشته و نیازمند توجه ویژه ای است. به عنوان مهم ترین نکته خرید بهترین تلفن بی سیم، به برند و کیفیت صدای مناسب دستگاه نیز توجه کنید.

سخن پایانی

در این مقاله شما را با لیست بهترین تلفن بی سیم 2024 آشنا کرده و اطلاعات شما را در زمینه خرید این محصول افزایش دادیم. در نهایت پیشنهاد می کنیم با مراجعه به فروشگاه اینترنتی آی پی سورنا، دستگاه های مختلف را مقایسه کرده و پس از بررسی مشخصات فنی هر کدام، بهترین نوع تلفن بی سیم را خریداری کنید.
 

امتیاز دهید :
ثبت نظر
کد امنیتی