مشتری عزیز به علت نوسانات ارز،برای قیمت و موجودی روز تماس بگیرید

سبد خرید

بهترین مارک های تلفن تحت شبکه

بهترین مارک های تلفن تحت شبکه

با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن فناوری های مدرن، محصولات پیشرفته ای چون تلفن های تحت شبکه به وجود آمدند که کارایی و امکانات با کیفیتی را برای کاربران ارائه می دهند. تلفن های تحت شبکه دارای تنوع گوناگونی می باشند که بسته به مدل و امکانات آن ها قیمت های مختلفی نیز دارند.

با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن فناوری های مدرن، محصولات پیشرفته ای چون تلفن های تحت شبکه به وجود آمدند که کارایی و امکانات با کیفیتی را برای کاربران ارائه می دهند. تلفن های تحت شبکه دارای تنوع گوناگونی می باشند که بسته به مدل و امکانات آن ها قیمت های مختلفی نیز دارند. این تلفن ها که اغلب کارایی هایشان همچون یک سیستم کامپیوتر است، به واسطه وایرلس یا کابل، تمامی صداها را منتقل می کنند.
این محصولات با گوشی های سنتی و قدیمی فاصله زیادی دارند و در ادامه به معرفی بهترین مارک های تلفن تحت شبکه می پردازیم.

بهترین مارک های تلفن تحت شبکه کدام اند؟

شرکت ها و تولید کنندگان تلفن های تحت شبکه از نظر امکانات، کیفیت، فیچرها و همینطور قیمت نهایی محصولات، دارای شرایط مختلفی هستند. تولید کننده های آمریکایی تلفن های تحت شبکه مانند گرند استریم دارای محصولات با کیفیت و طبیعتا گران تری هستند که طول عمر بالا، یکی از ویژگی های بی نظیر این محصولات به حساب می آید.
برندهای چینی تولید کننده تلفن تحت شبکه را نمی توان در یک پکیج جامع بررسی کرد و از نظر کیفیت دارای رده بندی های متفاوتی هستند. برخی از این برندها مانند یالینک از کیفیت بالاتر و متناسب با آن از قیمت بالاتری نیز برخوردار می باشند. در این مقاله سعی داریم به معرفی بهترین مارک های تلفن تحت شبکه بپردازیم:

تلفن تحت شبکه پاناسونیک

 

با گذشت بیش از 150 سال از اختراع تلفن، برندهای زیادی انواع مدل های گوناگون تلفن را تولید و در بازار عرضه کرده اند. برندهایی مانند مارشال، تامسون و ... سازنده انواع تلفن می باشند، اما شرکت پاناسونیک یکی از بهترین و موفق ترین تولید کنندگان در این حوزه می باشد.
شرکت پاناسونیک که طیف وسیعی از تجهیزات و محصولات الکتریکی، الکترونیکی و صنعتی را تولید و عرضه می کند، در سال 1918 تاسیس شده است. تلفن، تلویزیون، لوازم خانگی، دستگاه سانترال و ... بخشی از محصولات ساخته شده توسط این شرکت می باشد. به صورت کلی می توان گفت پاناسونیک، یکی از بهترین مارک های تلفن تحت شبکه در حال حاضر می باشد.
به طور کلی تلفن های پاناسونیک به دو دسته دیجیتال و آنالوگ تقسیم می شوند. این تلفن ها به دو صورت نرم افزاری و فیزیکی ارائه می شوند که البته تلفن های نرم افزاری در دسته آنالوگ نبوده و فقط دیجیتالی می باشند. از ویژگی های تلفن های تحت شبکه پاناسونیک که بر بستر شبکه راه اندازی می شوند می توان به برقراری ارتباط خارج از دفتر کاری به صورت رایگان اشاره کرد.

تلفن تحت شبکه گرند استریم

تلفن تحت شبکه گرند استریم

گرند استریم یکی از کمپانی های مطرح و بزرگ در زمینه تلفن های تحت شبکه و تجهیزات مربوط به آن می باشد. از سال 2002 این برند پر طرفدار آمریکایی در زمینه انواع تلفن و تجهیزات مرتبط با ویپ شروع به فعالیت کرده است و تجهیزات متفاوتی را برای سازمان های مختلف با کیفیت بالا ارائه کرده است. گرند استریم با داشتن گواهینامه ایزو 9001، از نظر تصویر، صدا و سایر قابلیت های گوشی تلفن، کیفیت بسیار بالایی را عرضه کرده است.
گوشی های تلفن گرند استریم که یکی از بهترین مارک های تلفن تحت شبکه نیز می باشند، از نظر قیمت بسیار مناسب بوده و در رده های متوسط بازار قرار دارد. البته لازم به ذکر است که تلفن های تحت شبکه این برند در سه رده مدیریتی یا چندین داخلی، کارشناسی یا دو خطی و کارمند یا یک خطی به همراه کلیدهای برنامه ریزی قرار دارند.

تلفن تحت شبکه یالینک

تلفن تحت شبکه یالینک

یکی از بهترین تولید کننده های تلفن های تحت شبکه در سراسر جهان، شرکت یالینک می باشد. یالینک یک شرکت چینی می باشد که فعالیت آن در زمینه ساخت انواع تجهیزات ارتباطی مبتنی بر آی پی است. محصولات این شرکت به واسطه قابلیت های متعددی که دارند و کیفیت بی نظیر و بالا، خیلی سریع به یکی از محبوب ترین انتخاب کاربران مراکز تلفن تحت شبکه تبدیل شده اند. 
تلفن های تحت شبکه یالینک به دلیل سهولت در نصب، هنگام اتصال به شبکه به صورت خودکار و به سرعت اطلاعات را دریافت می کند که همین موضوع سبب کاهش مشکلات در زمان نصب می شود. 
تفاوت سه برند پاناسونیک، گرند استریم و یالینک
تلفن های تحت شبکه یالینک بسیار طراحی مناسبی از نظر دیزاین دارند و همچنین متریال به کار برده در آن ها دارای کیفیت بالایی می باشد. این در حالی است که تلفن های تحت شبکه گرند استریم به نسبت یالینک اقتصادی تری و مقرون به صرفه تر است. در کنار این دو برند، پاناسونیک دارای گستردگی و تنوع بسیار زیادی می باشد که به راحتی می توانید متناسب با بودجه خود، مدل دلخواهتان را انتخاب کنید.
البته باید توجه داشته باشید که تلفن های ارزان تر پاناسونیک امکان دارد که شامل برخی قابلیت ها نباشند، اما این به معنی بی کیفیت بودن آن ها نمی باشد.

معرفی بهترین مدل تلفن پاناسونیک

تلفن تحت شبکه پاناسونیک مدل KX-HDV100 یکی از بهترین مدل های تلفن پاناسونیک می باشد که دارای نمایشگر 2.3 اینچ است. این تلفن با قابلیت پشتیبانی از پروتکل سیپ، امکان استفاده از آن روی مراکز تلفن تحت شبکه استاندارد مانند استریسک را فراهم می کند. همچنین دارای دو کلید قابل برنامه ریزی، کلیدهای جهت نما، کلید های میانبر تلفنی و کلیدهای تنظیم صدا می باشد.
تلفن پاناسونیک مدل KX-HDV100 با دفترچه تماس 500 شماره ای و همچنین ذخیره 30 شماره تماس ورودی و خروجی آخر، امکان مناسبی را جهت ذخیره سازی شماره تماس های باری کاربر ایجاد می کند. این تلفن امکان مدیریت و اعمال تنظیمات به صورت خودکار از روی مرکز تلفن و به صورت دستی از روی گوشی و وب را برای اپراتور سیستم تلفنی فراهم می کند.
از دیگر ویژگی های فوق العاده این محصول می توان به کیفیت صدای hd، دارا بودن اکثر پروتکل های مورد نیاز شبکه مانند SNP، DHCP و QOS، رابط نرم افزاری xml و ... اشاره کرد. همچنین به واسطه این دسته از تلفن ها، کارمندان قادر به برقراری کنفرانس های سه نفره هستند یا به بیانی دیگر سه تلفن به صورت همزمان به یکدیگر متصل شده و مکالمه انجام شود.

معرفی نمایندگی تلفن رومیزی و بی سیم

تلفن های تحت شبکه به تلفن هایی گفته می شود که با استفاده از فناوری ویپ و اتصال به شبکه های کامپیوتری، سبب کاهش هزینه می شوند. آی پی سورنا انواع تلفن های آی پی از برندهای معتبر همچون پاناسونیک را به صورت مستقیم به بازار ویپ ایران عرضه می کند. این مجموعه یکی از مطرح ترین نمایندگی های تلفن رومیزی و بی سیم می باشد که شما می توانید محصول مورد نظر خود را با جستجو در میان محصولات این سایت انتخاب کنید.

سخن پایانی

انواع گوشی های تلفن تحت شبکه مدل های مختلفی دارند که هر کدام از آن ها مناسب استفاده برای یک کسب و کار می باشد و دارای کیفیت های متفاوتی با یکدیگر هستند. این گوشی های تلفن به کاربران قابلیت های گوناگونی را ارائه می دهند که با توجه به نوع شبکه باید یک تلفن مناسب را انتخاب نمایند.

امتیاز دهید :
ثبت نظر
کد امنیتی