مشتری عزیز به علت نوسانات ارز،برای قیمت و موجودی روز تماس بگیرید

سبد خرید

فعال سازی کالر آیدی تلفن ثابت

فعال سازی کالر آیدی تلفن ثابت

با این آموزش می توانید به راحتی فعال سازی کالر آیدی تلفن ثابت را انجام دهید. همانطور که می دانید، نمایش شماره تلفن شخص تماس گیرنده برای خریداران بسیار مهم و ضروری است. اگر شما هم به دنبال راهی برای فعال کردن کالر آیدی دارید، این مقاله را انتها بخوانید تا اطلاعات کافی را در این مورد بدست آورید. شرکت آی پی سورنا به عنوان ارائه دهنده تجهیزات مخابراتی پاناسونیک و همچنین ارائه خدمات نصب و راه اندازی دستگاه ها، برای سهولت در خرید و نصب تلفن این آموزش تصویری را به کمک متخصصان فنی ارائه داده است.

آی دی کالر چیست؟

آی دی کالر چیست؟

با تغییر و تحولی که در شیوه برقراری ارتباط ایجاد شد، کاربران توانستند از قابلیت های جدید دستگاه های تلفن بهره مند شوند. آی دی کالر یکی از انواع قابلیت هایی بود که توسط کمپانی های بزرگ ارائه می شد. پاناسونیک به عنوان بزرگ ترین و معتبرترین تولید کننده های تجهیزات پاناسونیک، با طراحی یک صفحه نمایشگر توانست شماره تماس گیرنده را بر روی صفحه ایجاد کند. در ابتدا بعضی دستگاه های تلفن ارائه شد که فاقد صفحه نمایشگر و فاقد آی دی کالر بودند اما امکان اتصال دستگاه کالر آی دی وجود داشت. با گسترش تلفن های جدید، دستگاه های آی دی کالر هم کنار زده شد. امروزه بدیهی ترین ویژگی های یک دستگاه تلفن اعم از بی سیم و رومیزی، پشتیبانی از قابلیت نمایش شناسه تماس بر صفحه نمایشگر تلفن است.ضمنا به شما پیشنهاد میکنیم برای اطلاع از قیمت تلفن رومیزی پاناسونیک و اطلاع از نحوه ی خرید آن، روی لینک کلیک نمایید.

از آی دی کالر برای چه و چه زمانی استفاده می شود؟

در بسیاری مواقع کاربر نمی تواند پاسخگوی مخاطب باشد. با فعال سازی کالر آیدی تلفن ثابت این امکان فراهم می شود تا کاربران بتوانند در زمان مناسب، شماره تماس مورد نظر را جستجو کند و با مخاطبان خود در ارتباط باشد. همچنین کالر آیدی یک ویژگی است که به شما امکان می‌دهد قبل از پاسخ دادن به تماس، نام و شماره تلفن فرد تماس‌گیرنده را ببینید.در صورتی که شماره تلفنی به عنوان مزاحم شناسایی شود، کاربر می تواند تماس مزاحم را پاسخ ندهد. هنگامی که تماس مجدد انجام می شود، باید اطمینان داشته باشیم که دقیقا شماره مورد نظر تکرار می شود. کالر آیدی این امکان را در اختیار شما قرار می دهد.

کدام تلفن ها از قابلیت آی دی کالر برخوردارند؟

کدام تلفن ها از قابلیت آی دی کالر برخوردارند؟

با توجه به توضیحاتی که در بخش های قبلی ارائه کردیم، تمام تلفن های پاناسونیک از قابلیت کالر آیدی برخوردار هستند. در سایت فروشگاه اینترنتی آی پی سورنا کمتر تلفنی پیدا می شود که از این قابلیت پشتیبانی نکند. برای آشنایی شما با محصولات پاناسونیک که توسط نمایندگی معتبر ایران (شرکت آپی سورنا) عرضه می شود، آشنا می کنیم.

  1. تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-T7703X
  2. تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-TS 620BX
  3. تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-TS880
  4. تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-TS3282
  5. تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-TS580MX
  6. تلفن پاناسونیک با سیم KX-TS881
  7. تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-T7705X
  8. تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-TS4100
آموزش تنظیمات آی دی کالر

آموزش تنظیمات کالر آیدی

قابلیت کالر آیدی به صورت پیش فرض بر روی تلفن ها قرار دارد. نیاز به تنظیمات خاصی جهت فعال سازی کالرآیدی ندارید. اگر شماره تماس بر روی دستگاه تلفن شما نمایش داده نمی شود. حتما با شرکت فروشنده در تماس باشید. اگر در دفترچه راهنما این قابلیت مطرح شده باشد اما دستگاه تلفن شما شماره تلفن را نمایش نمی دهد، احتمال عدم سلامت کالا وجود دارد. جدا از فعال سازی کالر آیدی تلفن ثابت، امکان اعمال تنظیمات که شامل شیوه نمایش شماره تلفن است، در اختیار کاربر قرار می گیرد.

نحوه فعال سازی آیدی کالر تلفن ثابت

کالرآیدی یک ویژگی بدیهی در تلفن های ثابت خانگی یا تلفن های رومیزی است. در صورتی که دستگاه تلفن دارای صفحه نمایشگر باشد، حتما از قابلیت کالرآیدی پشتیبانی می کند. نصب و راه اندازی دستگاه تلفن های رومیزی اگر سانترال نباشند، بسیار راحت است. شما می توانید تنها با اتصال دستگاه تلفن به برق و اتصال سیم مخابراتی تلفن را نصب کنید. برای فعال سازی کالر آیدی تلفن ثابت به اطلاعات خاص یا تنظیمات خاصی نیاز ندارید.

سخن پایانی

در دنیای امروزی نیاز به کالر آیدی برای تلفن های ثابت به یک نیاز جدانشدنی و حیاتی تبدیل شده است. می توانیم بگوییم تقریبا همه ی کمپانی های سرشناس تولید کننده ی تلفن های ثابت، این قابلیت را به تلفن های خود اضافه کرده اند. شما می توانید انواع تلفن رو میزی پاناسونیک و تلفن بی سیم پاناسونیک که همگی دارای آی دی کالر هستند را از مجموعه ی معتبر آی پی سورنا به سادگی و با بهترین قیمت خریداری نمایید.
 

امتیاز دهید :
ثبت نظر
کد امنیتی