سبد خرید

آشنایی با تنظیمات تلفن رومیزی پاناسونیک

آشنایی با تنظیمات تلفن رومیزی پاناسونیک

هر کدام از مدل های تلفن رومیزی پاناسونیک دارای ویژگی های متفاوتی از یکدیگر هستند و بنابراین تنظیمات متفاوتی نیز دارند. در ادامه به نحوه تنظیمات کلی در این تلفن ها خواهیم پرداخت. به این نکته توجه داشته باشید که تنظیماتی که در ادامه می‌خوانید ممکن است در برخی از مدل ها وجود داشته باشند و در برخی دیگر وجود نداشته باشند. این مقاله صرفا برای آشنایی کلی با تنظیمات این تلفن ها می‌باشد.

پاناسونیک یکی از برندهای شناخته شده در بازار وسایل ارتباطی دیجیتال در سراسر جهان است. تلفن های رومیزی این برند سالیان سال است که در محیط های اداری-تجاری یا حتی منازل شخصی استفاده می‌شوند و درصد رضایت بالایی را در میان مصرف کنندگان خود به دست آورده اند.

هر کدام از مدل های تلفن رومیزی پاناسونیک دارای ویژگی های متفاوتی از یکدیگر هستند و بنابراین تنظیمات متفاوتی نیز دارند. در ادامه به نحوه تنظیمات کلی در این تلفن ها خواهیم پرداخت. به این نکته توجه داشته باشید که تنظیماتی که در ادامه می‌خوانید ممکن است در برخی از مدل ها وجود داشته باشند و در برخی دیگر وجود نداشته باشند. این مقاله صرفا برای آشنایی کلی با تنظیمات این تلفن ها می‌باشد. همچنین با کلیک برروی لینک می توانید از قیمت تلفن رومیزی پاناسونیک نیز مطلع شوید.

آموزش تنظیمات صدای زنگ در مدل های مختلف تلفن رومیزی پاناسونیک

· تنظیمات صدای زنگ: تقریبا در تمام تلفن های رومیزی پاناسونیک (از جدیدترین تلفن رومیزی پاناسونیک تا مدل های قدیمی تر)، قابلیت تنظیم صدای زنگ قرار داده شده است. کاربران با توجه به شرایط مختلفی که در آن قرار دارند می‌توانند صدای زنگ تلفن را به دلخواه خود کم یا زیاد کنند یا حتی آن را در حالت کاملا بی صدا قرار دهند. تنظیم صدای زنگ در مدل های مختلف تلفن های رومیزی به روش های متفاوتی انجام شوند اما به صورت کلی برای انجام این تنظیمات ابتدا باید وارد Menu شوید، سپس اعداد 2 1 1 را وارد کنید، با فلش های رو به بالا یا پایین صدای تلفن را کم یا زیاد کنید و در حالت مطلوب قرار دهید و در نهایت برای خروج از حالت تنظیمات و ذخیره تغییرات انجام شده Save را انتخاب کنید.

آموزش تنظیمات شماره گیری مجدد در مدل های مختلف تلفن رومیزی پاناسونیک

· شماره گیری مجدد: برند پاناسونیک برای راحتی کار خریداران خود امکان شماره گیری مجدد را در بهترین تلفن رومیزی ساخت خود تعبیه کرده است که به صورت میانگین 10 تا 20 تماس اخیر را در حافظه خود نگه میدارد. کاربران می‌توانند با فشار دادن دکمه Redial و بالا و پایین کردن لیست تماس ها شماره مورد نظر خود را پیدا کنند و آن را برای برقراری مجدد تماس انتخاب نماید.

آموزش تنظیمات صدای بلندگو در مدل های مختلف تلفن رومیزی پاناسونیک

· تنظیمات صدای بلندگو: انواع تلفن رومیزی پاناسونیک با داشتن اسپیکر-Speaker یا بلندگوی صوتی در موقعیت هایی که کاربر قادر به انجام مکالمه با استفاده از هندست نیست امکان ادامه تماس را بدون نیاز به استفاده از دست و با استفاده از بلندگوی صوتی به او می‌دهد. صدای پخش شونده از بلندگوی صوتی می‌تواند به دلخواه کاربر تنظیم شود. برای این کار در حالت مکالمه یا آماده به کار کلید SP-Phone را فشار دهید و با استفاده از فلش های رو به بالا و پایین صدای آن را به مقدار مورد نظر خود برسانید.

بیشتر بخوانید: تلفن رومیزی خوب برای منزل

آموزش تنظیمات دفترچه تلفن در مدل های مختلف تلفن رومیزی پاناسونیک

· دفترچه تلفن: کاربران می‌توانند برای سهولت بیشتر استفاده و تسریع روند کار خود از قابلیت دفترچه تلفن دستگاه های رومیزی پاناسونیک استفاده کرده و نام و شماره مخاطبین تماس های پرتکرار خود را در آن ذخیره کنند. به این شکل کاربر به راحتی می‌تواند وارد دفترچه تلفن شده و با مخاطب خود تماس بگیرد. برای اضافه کردن مخاطب به دفترچه تلفن باید ابتدا به قسمت Menu و سپس Phonebook رفته و گزینه Add را انتخاب کنید؛ نام و شماره تلفن مخاطب را وارد کنید و با انتخاب گزینه Save تغییرات ایجاد شده را ذخیره نمایید.

آموزش تنظیمات قفل صفحه کلید در مدل های مختلف تلفن رومیزی پاناسونیک

· قفل صفحه کلید: اگر کودک خردسال دارید یا به هر دلیل دیگری نمی‌خواهید دستگاه تلفن توسط فرد دیگری استفاده شود، می‌توانید از این قابلیت استفاده کرده و صفحه کلید خود را قفل نمایید. برای فعال کردن قفل صفحه کلید دو بار عدد 7 را فشار دهید، رمز قفل را وارد کنید و # را بزنید. برای برگرداندن تلفن به حالت عادی نیز می‌توانید همین مراحل را از اول طی کنید.

آموزش تنظیمات شماره گیری سریع در مدل های مختلف تلفن رومیزی پاناسونیک

· شماره گیری سریع: یکی دیگر از قابلیت هایی که پاناسونیک برای راحتی کاربران در تولیدات خود تعبیه کرده است قابلیت شماره گیری سریع می‌باشد که در برخی مدل های تلفن های رومیزی پاناسونیک دیده می‌شود. برای استفاده از این قابلیت روی صفحه کلید علاوه بر دکمه های اصلی کلیدهای دیگری نیز قرار داده شده که تعداد آن در مدل های مختلف متفاوت است. کاربر می‌تواند شماره های پرتکرار خود را روی این دکمه ها ذخیره کند و کارهای خود را با سرعت و سهولت بیشتری به پیش ببرد. برای تنظیم شماره تلفن های موردنظر روی کلیدهای شماره گیری سریع ابتدا عدد 2 و سپس * و در برخی مدل های دیگر 3 و سپس 0 را می‌زنیم، یکی از کلیدها را انتخاب می‌کنیم، عدد 9 را می‌زنیم و شماره وارد می‌کنیم، دکمه # را می‌زنیم و گوشی را میگذاریم. برای شماره گیری شماره های تنظیم شده نیز ابتدا # یا در برخی مدل های دیگر 3 و * را می‌زنیم، کلید مربوط به مخاطب مورد نظر را فشار می‌دهیم و تماس را برقرار می‌کنیم.

آموزش تنظیمات قابلیت dnd در مدل های مختلف تلفن رومیزی پاناسونیک

· قابلیت DND یا مزاحم نشوید: همه ما در برخی موقعیت ها مانند زمان استراحت یا هنگام حضور در یک جلسه مهم نمی‌خواهیم تماسی دریافت کنیم. در تلفن های رومیزی پاناسونیک با قابلیت DND یا مزاحم نشوید این امکان برای کاربران فراهم شده که با فعال کردن این قابلیت در زمان های دلخواه تماسی دریافت نکنند. برای فعال کردن این قابلیت؛ گوشی را بردارید، دکمه FWD/DND را بزنید، عدد 4 و سپس # یا در برخی مدل های دیگر عدد 1 را بزنید. با گذاشتن گوشی این قابلیت برایتان فراهم می‌شود. برای غیر فعال کردن حالت DND نیز می‌توانید 0 و # یا 1 را فشار دهید و گوشی را بگذارید. به این شکل دستگاه تلفن شما به حالت اولیه خود برمیگردد.

بیشتر بخوانید: معروف ترین برند های تلفن رومیزی

سخن پایانی

همانطور که در ابتدای مقاله گفتیم این یک راهنمای کلی برای آشنایی اجمالی با تنظیمات تلفن های رومیزی پاناسونیک می‌باشد. این تنظیمات ممکن است در مدل های مختلف به شکل متفاوتی انجام شوند. توصیه ما این است که برای کارکرد بهتر تلفن خود دفترچه راهنمایی که در بسته بندی آن قرار دارد را مطالعه نمایید و برای اعمال تنظیمات روی دستگاه خود از جزئیات بیشتری مطلع شوید.

شرکت آی پی سورنا به عنوان نمایندگی تلفن پاناسونیک در تهران آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. برای خرید یا گرفتن مشاوره از طریق شماره تلفن های شرکت با ما در تماس باشید و سوالات خود را از کارشناسان فروش مجموعه بپرسید. شایان ذکر است که تمامی محصولات در آی پی سورنا از گارانتی یک ساله و ضمانت اصالت کالا برخوردار هستند و شما می‌توانید خریدی آسان و مطمئن را با ما تجربه کنید. از همراهی و اعتماد شما سپاسگزاریم.

امتیاز دهید :
ثبت نظر
کد امنیتی