سبد خرید

بهترین تلفن بی سیم برای کم شنوایان

بهترین تلفن بی سیم برای کم شنوایان

در دنیای امروزی، تلفن ها به حدی پیشرفته شده اند که حتی افراد کم شنوا هم بتوانند به سادگی از آنها استفاده کنند. با ما همراه باشید تا بهترین تلفن های تقویت شده و مناسب برای کم شنوایان را با یکدیگر بشناسیم

اگر از کم شنوایی رنج می‌برید یا از سمعک استفاده می‌کنید، برقراری ارتباط با تلفن می‌تواند برای شما چالش برانگیز و مشکل باشد. ممکن است صدای زنگ خوردن تلفن را نشنوید یا هنگامیکه در حال مکالمه هستید، نتوانید تمام صحبت های مخاطب خود را متوجه شوید.

اما در دنیای امروزی که برای هر مشکلی یک راه حل وجود دارد، برای این مسئله نیز چاره ای اندیشیده شده است. یک سری تلفن ها به بازار عرضه شده اند که برای افراد کم شنوا یا ناشنوا مناسب هستند و استفاده از این دستگاه را برای آنها راحت تر می‌کنند. این تلفن ها به تلفن های تقویت شده مشهور هستند که در ادامه مطلب به آنها میپردازیم.

لازم به ذکر است که برای اطلاع از قیمت تلفن بی سیم پاناسونیک می توانید روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

تلفن تقویت شده چیست؟

تلفن تقویت شده چیست؟

تلفن های تقویت شده، تلفن هایی هستند که به طور خاص برای افراد کم شنوا طراحی شده اند و به شما این امکان را می‌دهند که صدای دریافتی را بهتر و واضح تر بشنوید. اگر دارای مشکل کم شنوایی هستید، ممکن است این مسئله آنقدر برایتان آزار دهنده باشد که حتی از صحبت با کردن با تلفن اجتناب کنید تا دوستان و خانواده را با درخواست تکرار صحبت هایشان ناامید نکنید. این نوع از تلفن ها به شما کمک می‌کنند تا برقرار کردن ارتباط با آنها مجددا برایتان لذت بخش شود.

اکثر افرادی که از تلفن های تقویت شده استفاده می‌کنند هنوز به سمعک نیازی ندارند، اما افرادی که سمعک دارند به این تلفن ها برای برقراری ارتباطات روزانه خود نیازمند می‌باشند.

شما بسته به اولویت و بودجه خود می‌توانید یک تلفن تقویت شده با سیم یا بدون سیم خریداری کنید.

ویژگی ها و قابلیت های تلفن های تقویت شده

ویژگی ها و قابلیت های تلفن های تقویت شده

قابلیت هایی که شما می‌توانید با استفاده از یک تلفن تقویت شده به دست آورید، عبارتند از:

ویژگی ها و قابلیت های تلفن های تقویت شده

  • تنظیم میزان صدا

در تلفن های تقویت شده می‌توانید صدای استانداردی که در تلفن های معمولی وجود دارد را به میزان زیادی افزایش دهید و بتوانید مکالمه ای واضح تر داشته باشید. میزان صدای زنگخور را نیز میتوانید متناسب با نیاز خود بالا ببرید. انعطاف پذیری این قابلیت تجربه کاربری لذت بخشی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

  • کنترل و یکسان سازی تون صدا

در این نوع از تلفن ها قابلیت یکسان سازی تون صدا وجود دارد که به شما این امکان را می‌دهد که تنظیمات صوتی را متناسب با نیازهای شنوایی منحصر بفرد خود انجام دهید. این شخصی سازی تنظیمات، درک و وضوح گفتار در مکالمه را بهینه سازی می‌کند. گرچه ممکن است چنین قابلیتی برای افراد با سطح شنوایی معمولی چندان مهم نباشد، اما مطمئن باشید برای افراد کم شنوا یا ناشنوا ابزار کمکی با اهمیتی به شمار می‌آید.

  • صفحه کلید با دکمه های بزرگ و نورانی

دکمه های صفحه کلید تلفن های تقویت شده از حالت معمولی بزرگ تر هستند و هم چنین هر کدام از کلید ها دارای نور پایه هستند و این دو ویژگی کار با تلفن را در تمام موقعیت ها تسهیل می‌کند.

  •  سازگاری با سمعک

برای مشکلات شنوایی در مقیاس های بالاتر، تلفن های تقویت شده می‌توانند به دستگاه های کمک شنوایی مانند سمعک بی سیم متصل شوند. این قابلیت کیفیت صدا در حین مکالمه و هم چنین آنتن دهی تلفن را افزایش می‌دهد.

  •  منشی تلفنی

با داشتن یک منشی تلفنی دیگر نیازی نیست برای از دست دادن تماس های خود نگران باشید. این قابلیت با ضبط پیغام و پخش آنها با سرعت کمتر برقراری ارتباط را برای شما کاربران استثنایی راحت تر می‌کنند.

انواع تلفن های تقویت شده

انواع تلفن های تقویت شده

امروزه سه نوع از تلفن های تقویت شده در بازار وجود دارند:

  •  تلفن های تقویت شده با سیم

اگر شما جزو کسانی هستید که تلفن های کلاسیک را دوست دارند اما به قابلیت های یک تلفن تقویت شده نیز نیازمندند، این نوع از تلفن های تقویت شده با سیم انتخاب مناسبی برایتان به شمار می‌آیند.

  •  تلفن های تقویت شده بی سیم

تلفن های بی سیم تقویت شده به کاربر امکان انعطاف پذیری و تحرک بیشتری را می‌دهند، پس اگر می‌خواهید یک تلفن تقویت شده داشته باشید و بتوانید با خیال راحت در منزل یا محل کار خود حرکت کنید می‌توانید از این نوع از تلفن های تقویت شده استفاده کنید.

  •  تلفن های همراه تقویت شده

هنگامی که یک تلفن همراه معمولی نیازهای شما را برآورده نمی‌کند، باید به فکر تهیه یک تلفن همراه تقویت شده باشید. این تلفن های همراه با قابلیت های پیشرفته خود مثل سازگاری با سمعک، فرایند برقراری ارتباط را برای شما به میزان زیادی تسهیل می‌کنند.

بهترین تلفن های بی سیم مناسب برای ناشنوایان

بهترین تلفن های بی سیم مناسب برای ناشنوایان

تا به اینجای مقاله درباره ماهیت و قابلیت های تلفن های مناسب برای ناشنوایان یا تلفن های تقویت شده پرداختیم. در ادامه مطلب چند مدل از بهترین این نوع از تلفن ها را به شما خوانندگان گرامی معرفی خواهیم کرد:

بهترین تلفن های بی سیم مناسب برای ناشنوایان

  • تلفن بی سیم پاناسونیک مدل TGE110

این مدل از تلفن های بی سیم پاناسونیک از یک خط تلفن و یک گوشی بی سیم پشتیبانی می‌کنند. دفترچه تلفن مدل TGE110 می‌تواند 50 مخاطب را در حافظه خود ذخیره کند و تاریخچه 20 تماس قبلی را نیز نشان می‌دهد. هم چنین این تلفن با دستگاه های کمک شنوایی مانند سمعک نیز سازگاری دارد و برای کاربران دارای مشکل شنوایی مناسب می‌باشد.

  • تلفن بی سیم پاناسونیک مدل TGF350

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGF350 دارای یک عدد تلفن رومیزی و یک گوشی بیسیم می‌باشد. منشی تلفنی 15 دقیقه‌ای و کالر آیدی گویا از دیگر قابلیت های این دستگاه به شمار می‌آید. هم چنین دفترچه تلفن با ظرفیت 100 مخاطب نیز با استفاده از این مدل تلفن در دسترس می‌باشد. این تلفن از دستگاه های تقویت شده است و می‌تواند به دستگاه های کمک شنوایی مثل سمعک اتصال یابد.

  • تلفن بی سیم پاناسونیک مدل TGA950

گوشی تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGA950 از قابلیت هایی مثل انتقال تماس، برگزاری کنفرانس، اتصال به هدفون، نمایشگر 1.8 اینچی، نور پس زمینه صفحه نمایشگر و صفحه کلید، اسپیکر با تنظیم صدا در 6 سطح و ... برخوردار هستند. شارژدهی این دستگاه در حالت مکالمه به اندازه 12 ساعت و در حالت آماده به کار 5 روز است. سازگاری با وسایل کمک شنوایی مثل سمعک یکی دیگر از قابلیت های جالب توجه این مدل است که کار با آن را برای افراد ناشنوا و کم شنوا بسیار آسان تر می‌کند.

  • تلفن بی سیم گرنداستریم مدل DP720

با استفاده از بیسیم گرنداستریم مدل DP720 می‌توانید از امکاناتی نظیر کیفیت صدای HD، کنفرانس صوتی 3 نفره و 20 ساعت زمان مکالمه برخوردار شوید. تلفن گرنداستریم مدل DP720 از 10 حساب SIP و 10 خط در هر گوشی به صورت همزمان پشتیبانی می‌کند. هم چنین دلیلی که این دستگاه در لیست ما قرار گرفته این است که دارای قابلیت سازگاری با وسایل کمک شنوایی مانند سمعک نیز می‌باشد.

  • تلفن بی سیم یالینک مدل W56P

برند یالینک در تولید تلفن های بی سیم یکی از برندهای پیشرو در بازار است. مدل W56P از محصولات یالینک دارای یک صفحه نمایش رنگی 2.4 اینچی با وضوح 240 در 320 می‌باشد. این دستگاه از بلندگوی فول دوبلکس با کیفیت صدای HD پشتیبانی می‌کند و می‌تواند به صورت همزمان 4 تماس، 5 گوشی دکت و 5 حساب SIP را مدیریت نماید.

سخن پایانی

هنگامی که تلفن بی سیم تقویت شده شما راه اندازی می‌شود، دیگر چیزی برای نگرانی وجود ندارد. شما می‌توانید مطمئن باشید صدای زنگ تمام تماس ها را می‌شنوید و هیچ مکالمه مهمی را از دست نخواهید داد. هم چنین در هنگام مکالمه نیز برای شنیدن صدای طرف مقابل خود مشکلی نخواهید داشت و با وضوح بالا صحبت خود را به اتمام خواهید رساند.

اگر در انتخاب مدل مناسب خود دچار تردید و دودلی شدید از سایت آی پی سورنا دیدن نمایید و با ما از طریق تماس یا ارسال پیام در واتس اپ ارتباط برقرار نمایید. کارشناسان فروش مجموعه آماده پاسخدهی به سوالات و خدمت رسانی به شما هستند.

 

امتیاز دهید :
ثبت نظر
کد امنیتی