سبد خرید

مزایا و معایب تلفن بی سیم پاناسونیک

مزایا و معایب تلفن بی سیم پاناسونیک

تلفن بی سیم پاناسونیک یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین انواع تلفن موجود در بازار است که با گذار زمان به صورت روزانه در حال پیشرفت و بروز رسانی است تا از تکنولوژی روز دنیا بی بهره نماند. در این مقاله می خواهیم بدانیم که این محصول منحصر به فرد پاناسونیک، چه مزایا و چه معایبی دارند...

آیا به فکر خرید یک تلفن بی سیم از برند پاناسونیک هستید؟ این محصولات با پیشرفت تکنولوژی مدام در حال پیشرفت هستند؛ در نتیجه بسیاری از افراد در جریان فناوری های جدید قرار نمی‌گیرند. به طبع هر دستگاهی حتی با جدیدترین فناوری ها دارای یک سری معایب در کنار مزایا نیز می‌باشد. در ادامه مطلب به معرفی مزایا و معایب تلفن های بی سیم پاناسونیک می‌پردازیم و سعی می‌کنیم راهنمای خرید مناسبی را برای شما خوانندگان عزیز فراهم کنیم. همچنین توصیه می کنیم برای اطلاع از قیمت تلفن بی سیم پاناسونیک برروی لینک مربوطه کلیک نمایید.

مزایای استفاده از تلفن های بی سیم پاناسونیک

مزایای استفاده از تلفن های بی سیم پاناسونیک

در استفاده از تلفن های بی سیم مزایای بسیاری نهفته است. این مزایا عبارتند از:

مزایای استفاده از تلفن های بی سیم پاناسونیک

  •  کاربری آسان

تلفن بی سیم پاناسونیک یک دستگاه ارتباطی راحت و آسان به شمار می‌آید. شما می‌توانید اطلاعات مورد نیاز خود را به راحتی با دیگران در اتاق ها یا دفاتر دیگر به اشتراک بگذارید. به عنوان مثال، می‌توانید از طریق قابلیت برگزاری کنفرانس با تمام کارکنان یک واحد جلسه بگذارید و در مورد برخی مشکلات بحث کنید یا اطلاعات را در مکان های مختلف با دیگری به اشتراک بگذارید.

  •  نصب ساده

نصب سیستم تلفن بی سیم بسیار راحت و آسان است. در نصب این سیستم نیازی به سیم کشی نمی‌باشد. فقط باید ابتدا باتری ها را روی گوشی نصب کنیم، فرکانس آن را با بقیه دستگاه ها مطابقت دهیم و به همین راحتی استفاده از آنها را شروع نماییم.

  • برد مکالمه

شما می‌توانید به راحتی با تلفن بی سیم خود از یک اتاق به اتاق دیگر حرکت کنید و به مکالمه خود ادامه دهید. این قابلیت به علت عدم نیاز به سیم کشی در تلفن بی سیم وجود دارد.

  •  افزایش میزان بهره وری کسب و کار

استفاده از تلفن های بی سیم باعث صرفه جویی در زمان و افزایش بهره وری کسب و کار خواهد شد. از آنجایی که جابجایی دستگاه تلفن بی سیم آسان است، لازم نیست زمان زیادی را برای جابجایی از یک دفتر به دفتر دیگر تلف کنیم.

  •  امنیت تماس

استفاده از تلفن های بی سیم پاناسونیک امنیت تماس را برای شما کاربران افزایش می‌دهند. وقتی که شما نیاز دارید به دیگران درباره یک موقعیت خطرناک هشدار دهید، با استفاده از تلفن های بی سیم راحت تر می‌توانید در این باره اقدام کنید. اگر می‌خواهید از تلفن بی سیم در منزل خود استفاده کنید، می‌توانید با این دستگاه به روی فعالیت های فرزندان خود نیز نظارت داشته باشید.

شما در صورت استفاده از تلفن های بی سیم پاناسونیک از مزایای دیگری مانند مسدود کردن شماره تماس های دلخواه، نمایش شماره و نام تماس گیرنده، شماره گیری مجدد با فشردن یک دکمه، ذخیره مخاطبان در فترچه تلفن و ... نیز بهره مند خواهید شد.

مطالعه بیشتر: جدیدترین تلفن بی سیم پاناسونیک

معایب استفاده از تلفن های بی سیم پاناسونیک

معایب استفاده از تلفن های بی سیم پاناسونیک

در کنار تمام مزیت هایی که استفاده از تلفن های بی سیم پاناسونیک برای شما به ارمغان می‌آورد، یک سری معایب نیز وجود دارند. این معایب عبارتند از:

معایب استفاده از تلفن های بی سیم پاناسونیک

  •  قیمت بالا

در تلفن های بی سیم پاناسونیک از قیمت های نجومی و خیلی بالا خبری نیست؛ اما به نسبت تلفن های کلاسیک و با سیم در این برند، تلفن های بی سیم از قیمت بالاتری برخوردار هستند. اگر نمی‌خواهید روی این قسمت از سیستم ارتباطی خود سرمایه گذاری بالایی کنید یا می‌خواهید تعداد زیادی از این گوشی ها را خریداری کنید، شاید بهتر باشد گزینه های دیگر را نیز در نظر بگیرید.

  • مصرف انرژی

به صورت کلی تلفن های بی سیم نسبت به تلفن های با سیم انرژی بیشتری مصرف می‌کنند. دلیل آن نیز این است که پایه این تلفن ها همیشه باید به پریز برق متصل باشند. البته این مسئله هزینه قبض برق شما را خیلی افزایش نمی‌دهد؛ اما اگر شما فردی هستید که به صرفه جویی در مصرف انرژی اهمیت زیادی می‌دهید، تلفن های بی سیم پاناسونیک مناسب شما نخواهند بود.

  • کیفیت صدای پایین

این مورد از معایب تلفن های بی سیم بیشتر به میزان کنفرانس دستگاه شما بستگی دارد. برخی تلفن های بی سیم با وسایل دیگری همچون دزدگیر ماشین یا نمایشگر اتاق کودک فرکانس یکسانی دارند و این امر می‌تواند موجب تداخل مواج فرکانسی در دستگاه های شما بشود. این تداخل امواج به خصوص وقتی در میان یک مکالمه خیلی مهم رخ می‌دهد، می‌تواند بسیار آزار دهنده باشد. برخی از کاربران این مشکل را در استفاده از تلفن های بی سیم پاناسونیک گزارش کرده اند و از کیفیت صدا در این دستگاه ها راضی نبوده اند.

  •  گم شدن دستگاه

شما همیشه می‌دانید تلفن با سیم خود را در کجا قرار داده اید و این اتفاق پیش نمی‌آید که آن را در محلی بگذارید و سپس جای آن را فراموش کنید. اما تلفن های بی سیم می‌توانند در هر نقطه ای قرار داده شوند. شما می‌توانید آن را در یک اتاق بگذارید و سپس با فراموش کردن جای آن مجبور شوید کل محل زندگی یا کار خود را بگردید تا بتوانید تلفن خود را پیدا کنید.

بیشتر بخوانید: نحوه ذخیره کردن مخاطب در تلفن بی سیم پاناسونیک

سخن پایانی

علیرغم معایبی که تلفن های بی سیم برند پاناسونیک از خود نشان داده اند، مزایای آنها بیشتر به چشم خریداران آمده است. بسیاری از کاربران بعلت آزادی عملی که با استفاده از این تلفن ها به دست می‌آورند، انتخاب اولشان حداقل برای استفاده خانگی و در منزل تلفن های بی سیم می‌باشد.

امروزه پیشرفت های فناوری به حدی رسیده که مواردی مانند هزینه، کارایی و ثبات کیفیت مکالمه به اندازه قبل کاربران را آزار نمی‌دهد و برای آنها راه حل هایی اندیشیده شده است. پس شاید وقت آن رسیده سیم کشی های مخابراتی را کنار بگذاریم و با فراغ بال راه برویم و به مکالمات روزانه خود بپردازیم. ممنون که تا پایان این مطلب با آی پی سورنا همراه بودید.

امتیاز دهید :
ثبت نظر
کد امنیتی

نظرات کاربران

سینا ارسال شده در ۸ مهر ۱۳۹۹

سلام ایا خاصیت درمانی هم داره چون دیدم توپ تقویت مچ دکترا میگن خاصیت درمانی داره