مشتری عزیز به علت نوسانات ارز،برای قیمت و موجودی روز تماس بگیرید

سبد خرید

مرکز تلفن

مرکز تلفن

در عصر ارتباطات شیوه برقراری ارتباط و پاسخگویی به تماس مخاطبان اهمیت بالایی دارد، به طوری که کیفیت مکالمات کارمندان مرکز تماس به صورت مستقیم بر روی بازدهی یک سازمان موثر است. از همین روی تمام سازمان های کوچک و بزرگ با توجه به سطح نیاز و انتظارات خود به تجهیزات مخابراتی نیاز دارند. مرکز تلفن های سانترال می توانند یکپارچگی ارتباطات را افزایش دهند. امکانات و قابلیت هایی که توسط مرکز تلفن سانترال ارائه می شود، سبب شده تا بسیاری از کاربران جهت سهولت عملکرد و برقراری ارتباط مخاطبان، برای خرید مرکز تلفن سانترال اقدام کنند.

 

قیمت مرکز تلفن سانترال

 

شیوه مدیریت و سازماندهی بر روی یک سازمان بسیار تاثیر گذار است. امروز با وجود تجهیزات و تکنولوژی های جدید سهولت مدیریت و سازماندهی کارمندان و عملکرد آن ها افزایش یافته است. یک مرکز تماس پویا می تواند بر روی رشد صعودی نمودار پیشرفت یک سازمان تاثیر گذار باشد. در گذشته افزایش کیفیت مکالمات میان مخاطبان و کاربران بسیار پر هزینه بود از همین روی کمپانی های بزرگ با طراحی و تولید دستگاه های پیشرفته مخابراتی توانسته اند به میزان چشم گیری هزینه ها را کاهش دهند که با وجود کاهش هزینه ها، کیفیت ارائه خدمات مخابراتی و قابلیت های قابل استفاده در برقراری ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی نیز افزایش یافت.

انواع مرکز تلفن سانترال از لحاظ ظرفیت

همانطور که می دانید مراکز تلفن در انواع گوناگون و در دسته بندی های مختلفی تولید شده اند و با توجه به قابلیت های فوق العاده ای که ارائه می دهند توسط کاربران خریداری می شود. ظرفیت دستگاه از جمله مهمترین و اولین ویژگی هایی به شمار می آید که در خرید مرکز تلفن سانترال مورد بررسی قرار می گیرد. کاربران می توانند با توجه به سطح نیاز سازمان و ظرفیت اولیه و قابل ارتقاء یک مرکز برای خرید اقدام کنند. یکی از خدماتی که توسط تیم کارشناسان فروش آی پی سورنا ارائه می شود، مشاوره های تخصصی و رایگان است که توسط متخصصان فروش جهت طراحی یا توسعه مرکز تماس به کاربران ، مشتریان و یا مراجعین ارائه می شود.

فروش مرکز تلفن سانترال

دستگاه سانترال TES , TEM از جمله مرکز تلفن های کم ظرفیت به شمار می آیند. کم ظرفیت یا پرظرفیت بودن دستگاه های سانترال به عنوان معایب یا مزایا به شمار نمی آید. معمولا دفاتر و یا مجموعه های نوپا از سیستم های سانترال کم ظرفیت استفاده می کنند در حالی که این مرکز ها برای سازمان های بزرگ کارآیی ندارند. به طور معمول سازمان های بزرگ برای خرید سانترال پرظرفیت از سری TDE و در بالاترین ظرفیت از TDE600 استفاده می کند و جهت دریافت دستگاه سانترال با ظرفیت متوسط از سری NS استفاده می کند. مرکز تلفن های سری TDA نسخه قدیمی TDE می باشد که معمولا به صورت Stock به فروش می رسد.

 

انواع مرکز تلفن سانترال از لحاظ تکنولوژی

از جمله مواردی که توسط کارشناسان آی پی سورنا هنگام فروش مرکز تلفن سانترال به نسب سطح نیاز سازمان مورد بررسی قرار می گیرد، تکنولوژی های سیستم های سانترال است. اگر بخواهیم این دستگاه ها را از جنبه تکنولوژی دسته بندی کنیم، ابتدا باید با اصلی ترین و جدید ترین تکنولوژی های ارائه شده آشنا شوید. یکی از مهمترین تکنولوژی SIPTRUNK است. در واقع سیپ یک پروتکل به شمار می آید که شامل سری قوانین و استاندارد های جهانی می باشد.

خرید مرکز تلفن سانترال

 

پروتکل SIP اطلاعات را به صورت آنالوگ دریافت می کند به اطلاعات با کیفیت دیجیتال تبدیل می کند و جهت انتقال اطلاعات از کانال ها استفاده می کند. ارتباطات تحت شبکه از دیگر تکنولوژی هایی است که سبب شده تا سیستم های سانترال و دیگر تجهیزات در بستر IP کار کنند و عملا قابلیت های بروز تری را با کمترین هزینه به کاربران ارائه دهد. داخلی های ویپ از تکنولوژی هایی می باشد که برای ایجاد ارتباط داخلی مورد استفاده قرار می گیرد. از نظر تکنولوژی، مرکز تلفن های سری NS بالاترین تکنولوژی را ارائه می دهند و پس از آن ها سری TDE و سری TDA است.

خرید مرکز تلفن سانترال

یکی از مهمترین و سخت ترین مراحل در توسعه یا ایجاد یک مرکز تماس پویا، خرید تجهیزات مورد نیاز است که کاربران باید اطلاعات کافی از نیازمندی های سازمان و انوع تجهیزات داشته باشند تا بتوانند قابلیت های مورد نیاز را با کمترین هزینه دریافت کنند. تیم پشتیبانی که جهت پاسخ گویی به سوالات مراجعین در مجموعه آی پی سورنا قرار گرفته است، می توانند تمام اطلاعات لازم را در مورد خرید و قیمت دستگاه سانترال مورد نظر به کاربران ارائه دهد.

قیمت مرکز تلفن سانترال

پس از انتخاب مرکز تلفن سانترال نیاز به این است که از قیمت آن مطلع شوید. از آنجایی که هر روزه قیمت دلار در حال نوسان است متاسفانه نمی توانیم قیمت ها را هر روزه در سایت به روز کنیم. بنابراین برای اطلاع از قیمت مرکز تلفن سانترال کافیست از طریق راه های ارتباطی به کارشناسان آی پی سورنا تماس بگیرید و قیمت را از آنها جویا شوید. 

قیمت دستگاه سانترال با توجه به قابلیت ها و امکاناتی که جهت سهولت مدیریت و سازماندهی تماس های داخلی و خارجی ارائه می دهد، نه تنها بسیار مقرون به صرفه است بلکه برای کاهش هزینه های سازمان نیز مناسب می باشد.

قابلیت های مرکز تلفن سانترال

انواع کاربرد های یک مرکز تلفن شامل برقراری ارتباطات درون سازمانی رایگان و سریع ، بالا بردن کیفیت مکالمات اپراتور با مخاطبان، قابلیت ضبط مکالمات که بررسی و تجزیه و تحلیل مکالمات و عملکرد کارمندان کمک می کند، ایجاد منشی تلفن بر روی تمامی خطوط به صورت همزمان، کاهش هزینه ها و متقابلا افزایش بازدهی سازمان ها ، ایجاد صف انتظار و دریافت خطوط مخابراتی با جدید ترین تکنولوژی ها از جمله کاربردهای مهم و اساسی یک مرکز تلفن سانترال به شمار می آید.

 

برندهای مرکز تلفن سانترال موجود در بازار

به دلیل اهمیت بالای مراکز تلفن، کمپانی های بسیاری این دستگاه ها را طراحی و تولید کرده اند. اما به دلیل حجم بالای فروش مرکز تلفن سانترال پاناسونیک ( Panasonic ) ، گرنداستریم ( Grandstream ) و سیسکو ( CISCO ) ،  این برند ها در رده پرطرفدار ترین و محبوب ترین کمپانی های تولید کننده به شمار می آیند.

خرید اینترنتی دستگاه سانترال از فروشگاه آی پی سورنا

فروش مرکز تلفن های سانترال به دلیل اینکه در ابعاد بزرگ و وزن بالایی به نسبت دیگر تجهیزات مخابراتی است و معمولا هزینه بیشتری هم دارد، معمولا خریداران و کاربران پیش از خرید می توانند به صورت حضوری برای هماهنگی های لازم جهت سفارش کالا و دریافت کالا اقدام کنند. متخصصان فنی و فروش تمام اطلاعات را جهت خرید سانترال و یا خرید تلفن سانترال از فروشگاه آی پی سورنا در اختیار خریداران و مشتریان قرار می دهد.

 

سوالات متداول | دستگاه سانترال 

بهترین دستگاه سانترال از لحاظ تکنولوژی چیست؟ 

از نظر تکنولوژی، مرکز تلفن های سری NS بالاترین تکنولوژی را ارائه می دهند و پس از آن ها سری TDE و سری TDA است. 

بهترین برندهای دستگاه سانترال موجود در بازار چیست؟ 

به دلیل حجم بالای فروش مرکز تلفن سانترال پاناسونیک ( Panasonic ) ، گرنداستریم ( Grandstream ) و سیسکو ( CISCO ) ،  این برند ها در رده پرطرفدار ترین و محبوب ترین کمپانی های تولید کننده به شمار می آیند.