سبد خرید

تلفن تحت شبکه یالینک

یالینک در حال تبدیل شدن به یک برند بسیار شناخته شده در صنعت تجهیزات مخابراتی است و شایستگی این شناخته شدن را نیز دارد. این کمپانی فناوری های پیشرفته مخابراتی را با قیمتی مقرون به صرفه به کاربران خود ارائه می دهند. بسیاری از کسب و کارها برای سیستم ارتباطی خود برند یالینک را انتخاب می‌کنند. یالینک مدل‌های مختلف دستگاه های تلفن را با کلاس کاری متفاوت و قیمت های متنوع به بازار ارائه می‌کند. این قابلیت به ما این امکان را می‌دهد تا بهترین دستگاه تلفن را متناسب با نیازها و بودجه کسب ‌و کار خود پیدا کنیم. در ادامه با ما همراه باشید تا عوامل موثر بر قیمت تلفن تحت شبکه یالینک، مزایا و قابلیت های آن و بهترین مدل های تلفن تحت شبکه یالینک را بررسی نماییم.

ما به شما کمک می کنیم تا بهترین مدل های تلفن تحت شبکه یالینک را با بهترین قیمت خریداری نمایید
 

ویژگی های تلفن تحت شبکه یالینک

تلفن‌های یالینک بسیاری از ویژگی‌ها را از خود ارائه می‌دهند که دیگر تلفن ها از آن برخوردار نیستند (اتصال وای‌فای و بلوتوث، کنفرانس های چندجانبه صوتی و تصویری و غیره) که آنها را از برندهای دیگر تولید کننده تجهیزات مخابراتی در رده بالاتری قرار می‌دهد. هدف این برند تبدیل شدن به رهبر صنعت ارتباطات یکپارچه (UC) است. با استفاده از ارتباطات یکپارچه شما به سادگی توانایی استفاده از هر دستگاهی که با سیستم ارتباطی تحت شبکه سازگاری دارد را خواهید داشت. آزادی استفاده از تلفن همراه، رایانه و تلفن رومیزی در موقعیت های مختلف یک قابلیت عالی در روزگار مدرن است.

تلفن تحت شبکه یالینک بهترین انتخاب برای شما

قیمت تلفن تحت شبکه یالینک

قیمت یک گوشی تحت شبکه یالینک می تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. یکی از عوامل کلیدی مدل و مشخصات خود گوشی است. مدل‌های سطح بالاتر با ویژگی‌ها و قابلیت‌های پیشرفته‌تر معمولاً با قیمت بالاتری در مقایسه با مدل‌های سطح پایه یا میان‌رده عرضه می‌شوند. شهرت برند و محبوبیت گوشی نیز می‌تواند بر قیمت آن و همچنین بر هر ویژگی یا فناوری انحصاری که ممکن است ارائه دهد تأثیر بگذارد.

در این میان گفتنی است که شرکت های معتبر از جمله آی پی سورنا، انواع تلفن تحت شبکه یالینک را با مناسبت ترین قیمت ممکن در دسترس شما قرار می دهند تا شما بتوانید محصولات یالینک را با قیمتی مقرون به صرفه و گارانتی معتبر در اختیار داشته باشید.

بهترین مدل های تلفن تحت شبکه یالینک کدامند؟

انواع تلفن تحت شبکه برند یالینک

تولیدات شرکت یالینک به چند سری مختلف تقسیم بندی شده اند. این سری محصولات و قابلیت های آنها به شرح زیر است:

  • سری T3 تلفن تحت شبکه یالینک

سری T3 با کیفیت صدای HD، قابلیت برگزاری کنفرانس 5 جانبه، پشتیبانی از هدست بی‌سیم EHS و ادغام با ثبات با پلتفرم مدیریت دستگاه های یالینگ، بهره‌وری کسب و کار را به حداکثر خود می‌رساند و میتوان از آن در مشاغل کوچک، متوسط ​​و بزرگ استفاده کرد. مدل های این سری از محصولات یالینک عبارتند از: T31P، T31G و T33G.

  •  سری T4S تلفن تحت شبکه یالینک

از جمله قابلیت های این سری از محصولات یالینک میتوان به قابلیت اتصال بلوتوثی-WiFi-USB، قابلیت پیکربندی و به روز رسانی آسان، استفاده از کدک صوتی Opus برای کیفیت بهتر مکالمه و ... استفاده کرد. مدل های T41S، T42S، T46S و T48S متعلق به این سری می‌باشند.

  • سری T5 تلفن تحت شبکه یالینک

سری تلفن های رسانه ای T5کمپانی یالینک شامل مدل های T58V/A، T53/T53W، T54W، T57Wو VP59 می‌باشد از ویژگی هایی مانند 15 حساب SIP، دو پورت GigE، بلوتوث داخلی، اتصال Wi-Fi، هدست USB ، دوربین و صفحه نمایش قابل تنظیم دو مگاپیکسلی، صفحه نمایش رنگی ال سی دی برخوردار خواهید شد.

  • سری تلفن های DECT یالینک

امروزه طیف وسیعی از دستگاه هایDECT برند یالینک به بازار عرضه شده اند و در نحوه برقراری ارتباط کسب و کار ها و مراکز اداری-تجاری انقلابی ایجاد کرده اند. ارائه اتصالات بی سیم ایمن، سیار و با کیفیت و آنتن دهی بالا هرگز آسان نبوده است!. مدل های W73H، W56H، W57R و W59R متعلق به سری تلفن های DECT کمپانی یالینک می‌باشند.

  •  سری تلفن های کنفرانسی یالینک

برند یالینک طیف گسترده ای از دستگاه های تلفن کنفرانسی را ارائه می دهد که برای برقراری ارتباطی واضح و با کیفیت، چه در یک محیط بسته مثل اتاق هیئت مدیره یا محیطی پویا و پر سر و صدا مثل اتاق جلسات گروهی طراحی شده اند. تلفن‌های کنفرانس یالینک می‌توانند با استفاده از فناوری Noise Proof به کاهش نویز و صداهای مزاحم پس‌زمینه کمک کنند و به شرکت‌کنندگان این امکان را بدهند که روی آنچه مهم است، یعنی تماس‌ و مکالمه خود تمرکز کنند. مدلهای موجود در این سری از محصولات یالینک عبارتند از: CP925، CP935 و CP965.

خرید تلفن تحت شبکه یالینک با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت

خرید تلفن تحت شبکه یالینک

در نهایت باید بگوییم که شما مخاطبان گرامی می توانید بهترین مدل های تلفن تحت شبکه یالینک را با مناسب ترین قیمت از سایت ما یعنی آی پی سورنا سفارش دهید. برای آشنایی بیشتر با مدل ها می‌توانید به دسته بندی محصولات آی پی سورنا مراجعه نمایید. در صورت تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن های ما تماس بگیرید یا در برنامه های واتس اپ یا تلگرام به ما پیام دهید. از همراهی شما تا به اینجا سپاسگزاریم.

سوالات متداول

  •  آیا امکانات امنیتی اختصاصی برای تلفن های تحت شبکه یالینک فراهم است؟

بله تلفن های تحت شبکه برند یالینک امکانات امنیتی را مانند رمزگذاری، ورود اختصاصی و دسترسی کنترل شده را برای کاربران خود فراهم می‌کنند.

  •  آیا میتوان تلفن های تحت شبکه یالینک را به سیستم CRM متصل کرد؟

بله این تلفن ها قابلیت اتصال به سیستم CRM را دارند که به بهبود ارتباط با مشتریان کمک می‌کند.

  • آیا تلفن های تحت شبکه یالینک پشتیبانی و خدمات پس از فروش مناسب را دارند؟

بله شرکت آی پی سورنا تمامی محصولات خود را به مدت 12 ماه گارانتی می‌کند و بعد از خرید نیز با ارائه خدمات پس از فروش در کنار شما خواهد ماند.