مشتری عزیز به علت نوسانات ارز،برای قیمت و موجودی روز تماس بگیرید

سبد خرید

64
کارت سانترال

یکی از تجهیزاتی که برای نصب و راه اندازی سیستم مخابراتی و یا ارتقاء دستگاه های سانترال از آن ها استفاده می شود، کارت سانترال است. برای انتخاب کارت سانترال باید آگاهی لازم را در مورد شیوه نصب و اعمال تنظیمات آن داشته باشید. یک لیست قیمت کارت سانترال پاناسونیک به طور جامع در سایت آی پی سورنا قرار دارد.

کارت سانترال چیست

کارت سانترال چیست؟

برای راه اندازی یک سیستم مرکز تماس به روز از دستگاه های سانترال استفاده می شود. دستگاه های سانترال در انواع گوناگون و با برند های متفاوتی طراحی و تولید شدند. در واقع دستگاه های سانترال، قابلیت های و امکانات محدودی را ارائه می دهند که با توجه مدل دستگاه، ظرفیت قابلیت ها متفاوت است. با گسترش کار سازمان ها و مجموعه ها به طبع به امکانات بیشتری از جمله امکانات مخابراتی نیاز دارند.

برای ارتقاء مراکز تماس و دستگاه های سانترال، کارت سانترال طراحی شد. کارت سانترال پاناسونیک یا دیگر برندها معمولا بر روی دستگاه های سانترال همان برند سازگاری دارند. انواع کارت سانترال پاناسونیک طراحی و تولید شدند که هر کدام قابلیت هایی را پشتیبانی می کنند. بنابراین خرید این محصولات الزامی است و به همین منظور بخش بزرگی از مجموعه ما در زمینه فروش کارت سانترال پاناسونیک راه اندازی شد.

انواع کارت سانترال پاناسونیک (7 مورد)

یک لیست از پرفروش ترین کارت های سانترال پاناسونیک تهیه کردیم که به اختصار هر کدام از آن ها را شرح می دهیم.

  1.  کارت کالر آیدی سانترال پاناسونیک
  2.  کارت ضبط مکالمات سانترال
  3.  کارت E1 سانترال پاناسونیک (خطوط 4 یا 5 رقمی)
  4.  کارت خطوط شهری
  5.  کارت خطوط داخلی
  6.  کارت تلفن گویا (دیزا)
  7. کارت ویپ VOIP (برای سانترال TDE , NS)

انواع کارت سانترال

1. کارت کالر آیدی سانترال پاناسونیک

یکی از پرکاربردترین کاربردهای دستگاه های تلفن نمایش شماره تلفن تماس گیرنده است. برای نمایش شماره تلفن بر روی صفحه نمایش در تلفن های متصل به دستگاه سانترال، کاملا متفاوت است. برای استفاده از این قابلیت به کارت کالر آیدی نیاز دارید.

2. کارت ضبط مکالمات سانترال

کارت های ضبط مکالمات سانترال با ارائه این قابلیت، امکان مدیریت مکالمات از جمله حذف و ذخیره سازی آن در سیستم های کامپیوتر را می دهند. این قابلیت برای سازمان هایی که مدیریت مکالمات اهمیت دارد، بسیار ضروری است. بسیاری از استراتژی های پشتیبانی تلفنی با بررسی مکالمات ضبط شده طراحی می شود.

3. کارت E1 سانترال پاناسونیک (خطوط 4 یا 5 رقمی)

خطوط 4 یا 5 رقمی که به عنوان خطوط E1 شناخته شدند. به دلیل تاثیر زیادی که بر برندینگ یک سازمان دارد، یکی از محبوب ترین خطوط برای شرکت های بزرگ است. شیوه نصب و راه اندازی با خطوط معمولی تفاوت دارد. این خطوط تنها برای مراکزی که از دستگاه های سانترال استفاده می کنند، امکان پذیر است و تنها با خرید کارت E1 می توانید مراحل ثبت خط و اتصال خط مخابراتی را انجام دهید.

4. کارت خطوط شهری سانترال پاناسونیک

برای دستگاه های سانترال دو نوع خط تعریف می شود، خطوط شهری و خطوط داخلی که هر کدام کارایی متفاوتی با یکدیگر دارند. خطوط شهری از طریق دستگاه سانترال به خط مخابرات متصل می شود. اینکه هر سیستم مخابراتی به صورت همزمان به چند تماس بیرون سازمانی می تواند پاسخ دهد، به کارت سانترال بستگی دارد. معمولا تعدادی خطوط شهری بطور اولیه توسط دستگاه سانترال ارائه می شود اما با گسترش تعداد کارمندان و تماس های به کارت خطوط شهری نیاز دارید.

5. کارت خطوط داخلی سانترال پاناسونیک

در طول روز کارمندان یک شرکت تماس های زیادی برقرار می کنند. اگر تمام تماس های درون سازمانی از طریق خطوط شهری پشتیبانی می شد تصور کنید، هرماه چقدر هزینه بالایی داشت. برای حل این مشکل، توسط دستگاه های سانترال و تلفن های سانترال، تعدادی کد برای هر تلفن تعریف می شود. با شماره گیری کد (معمولا 3 رقمی) امکان برقراری ارتباط با همکاران فراهم می شود. برای استفاده از این قابلیت به کارت خطوط داخلی سانترال پاناسونیک نیاز دارید.

6. کارت تلفن گویا

تلفن گویا در مواقعی که امکان پاسخگویی به مخاطب نیست و برای راهنمایی مخاطبین به اپراتور کاربرد دارد. در صورتی که تماس های همزمان باعث ترافیک در خطوط و عدم برقراری تماس مراجعین شود، باید از کارت تلفن گویا استفاده کنید.

7. کارت ویپVOIP  برای سانترال TDE , NS

در میان تمام دستگاه های سانترال پاناسونیک، دو دسته NS و TDE به عنوان دستگاه های سانترال تحت شبکه طراحی شدند. کارت های ویپ بر روی این دستگاه قرار می گیرند. این کارت ها قابلیت تبدیل اطلاعات آنالوگ به دیجیتال را دارند. برای دستگاه های فکس و تلفن ها معمولی آنالوگ که به این دستگاه های سانترال متصل می شود از کارت ویپ استفاده می کنیم.

قیمت کارت سانترال پاناسونیک

قیمت کارت سانترال پاناسونیک در انواع گوناگون در سایت آی پی سورنا قرار دارد. با بررسی هر کدام از انواع محصولات در همین صفحه می توانید علاوه بر قیمت به اطلاعات جامع در مورد آن محصول دست یابید. برای برقراری ارتباط با کارشناسان فنی و فروش ما می توانید از طریق راه های ارتباطی اقدام کنید.