مشتری عزیز به علت نوسانات ارز،برای قیمت و موجودی روز تماس بگیرید

سبد خرید

94
تلفن بی سیم

در میان بسیاری از تجهیزات ارتباطات تجاری، با وجود پیشرفت تکنولوژی در گوشی های هوشمند، تلفن همچنان به عنوان مهمترین تجهیزات خانگی و اداری به شمار می‌اید.  انواع تلفن بی سیم، از نظر برد به دو دسته تلفن های خانگی با برد های یکسان و از پیش تعریف شده و تلفن های بی سیم دکت تقسیم شده اند. تلفن های بی سیم خانگی با امکانات محدود تری و در مصارف خانگی استفاده می شوند. به دلیل استقبال زیاد از تلفن های بیسیم در میان در تمام محصولات کمپانی های تولید کننده تجهیزات ارتباط تجاری، تلفن های بیسیم از جمله پر کاربرد ترین و پرفروش ترین ها به شمار می آید.

تلفن بی سیم

 

خرید انواع تلفن بی سیم (بدون سیم) در آی پی سورنا

خرید تلفن بدون سیم مانند دیگر محصولات به اطلاعاتی نیاز دارد تا هنگام انتخاب کالا، براساس ویژگی های هر کدام از آن ها انتخاب شوند. در واقع در بسیاری از مواقع مراجعین و کاربران به دلیل عدم اطلاعات کافی درباره قابلیت های تلفن بی سیم به مشاورانی نیاز دارند. شرکت آی پی سورنا توانسته برای افزایش میزان رضایتمندی کاربران و با همکاری تیم تخصصی فروش به تمام مراجعین و کاربران مشاوره های رایگان را ارائه دهد. برای سهولت در برقراری ارتباط ، تمام راه های ارتباطی در سایت آی پی سورنا درج شده است.

برند های تلفن بی سیم موجود

امروزه در هر خانه ای یک تلفن بدون سیم دیده می شود. در میان بسیاری از برندهای معتبر دنیا یکی از مهمترین و شناخته شده ترین برند ها در ایران، کمپانی پاناسونیک است. تلفن بی سیم پاناسونیک با قابلیت و دوام بالایی طراحی می‌شوند. با امکاناتی که توسط مدیران آی پی سورنا ارائه شده است ، فروش آنلاین تلفن بی سیم در این سایت فعال شده تا از هر کجای ایران بتوانید دستگاه تلفن مورد نظر خود را انتخاب و درب منزل تحویل بگیرید. با توجه به سطح نیاز خود در میان انواع تلفن های بی سیم ، تلفن بی سیم مدرن یکی از انواع آن هاست. کاربران از جنبه انتخاب کالا به دو دسته تقسیم می شوند. برخی از کاربران از دستگاه تلفن ، صرفا انتظار برقراری ارتباط با مخاطب را دارند اما برخی به قابلیت های جانبی بیشتری نیاز دارند. تمام دستگاه های تلفن اعم از تلفن بیسیم خانگی و تلفن بیسیم رومیزی در انواع مختلفی طراحی و تولید شده اند که برخی از آن ها قابلیت های بیشتری را ارائه می دهند.

قیمت تلفن بی سیم

 

قیمت تلفن بی سیم

با توجه به اینکه هر کدام از انواع تلفن ها چه نوع قابلیت هایی را پشتیبانی می کنند، قیمت های متفاوتی دارند. در فروش تلفن بی سیم در فروشگاه آنلاین آی پی سورنا تمام محصولات با هزینه مقرون به صرفه و به همراه خدمات رایگان ارائه می شود.

فروش تلفن بدون سیم

 

خرید اینترنتی تلفن بی سیم از فروشگاه آی پی سورنا

جدید ترین روش های خرید تجهیزات از جمله تلفن های بیسیم ، شامل خرید اینترنتی تلفن بی سیم از فروشگاه آی پی سورنا است. این فروشگاه با ارائه خدمات آنلاین برای دریافت مشاوره خرید، خرید اینترنتی محصولات را برای کاربران آسان کرده است. علاوه بر خدمات مشاوره های تخصصی فروش، هر کدام از خریداران یا مراجعین می توانند از متخصصان فنی این مجموعه جهت دریافت خدمات نصب و راه اندازی با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت بهره مند شوند. همچنین به همراه تمام محصولات گارانتی یکساله ارائه می شود.