مشتری عزیز به علت نوسانات ارز،برای قیمت و موجودی روز تماس بگیرید

سبد خرید

صندوق صوتی سانترال

پیش از آنکه در این بخش از فروشگاه آی پی سورنا به بررسی کارکرد صندوق صوتی سانترال بپردازیم، لازم است تا نوع عملکرد دستگاه های سانترال را مورد بررسی قرار دهیم. در یک سازمان بزرگ که حجم تماس ورودی و خروجی بالایی دارند، مهمترین بخش به نوع سازماندهی و مدیریت تمام تماس های درون سازمانی و برون سازمانی مربوط می شود. امروزه برای سهولت مدیریت، راهکارهای بسیاری ارائه شده که طراحی یک مرکز تماس پویا با جدید ترین تکنولوژی ها، از جمله راهکار هایی است که مدیران و صاحبان کسب و کار می توانند با کمترین هزینه، مرکز تماس مورد نظر خود را طراحی کنند. صندوق صوتی سانترال یکی از مهمترین تجهیزاتی که به مدیران جهت بررسی کیفیت مکالمات کمک می کند. صندوق صوتی در کنار دستگاه سانترال باکس قرار می گیرد و با ارائه قابلیت های فوق العاده، حجم بالایی از تماس ها را مدیریت کنند. مدیریت درست و کاربردی مرکز تماس سبب افزایش میزان بازدهی یک سازمان می شود.

 

صندوق صوتی سانترال

 

انواع صندوق صوتی سانترال

به طور کلی صندوق صوتی سانترال یک باکس با چندین کارت سانترال می باشد. قابلیت هایی که بر روی کارت های سانترال تعریف می شود به صندوق صوتی اطلاق می شود که سبب افزایش سطح کاربری یک سازمان می شود. هر کدام از کارت های سانترال مرتبط با صندوق صوتی تعریف شده ای است. به طور کلی این دستگاه در دو نوع کم ظرفیت و پرظرفیت تعریف شده است. میزان ظرفیت تعریف شده برای هر کدام از انواع صندوق صوتی به عنوان مزایای یا معایب این دستگاه به شمار نمی آید، بلکه بستگی به سطح نیاز کاربران دارد که نوع دستگاه ها را تعیین می کند. دو نوع دستگاه صندوق صوتی وجود دارد که مدل KX-TVM50 به عنوان کم ظرفیت و مدل KX-TVM200 به عنوان پرظرفیت شناخته شده است.

 

امکانات صندوق صوتی سانترال

صندوق صوتی سانترال برای مرکز تلفن های سری TDA و TDE خریداری می شود. مرکز تلفن های سری NS قابلیت های صندوق صوتی را به صورت پیش فرض ارائه می دهند و کاربران جهت استفاده از این قابلیت ها نیاز به دریافت لایسنس های مرتبط با هر قابلیت را دارند. از جمله امکاناتی که توسط صندوق های صوتی ارائه می شود، ایجاد صف انتظار است. با وجود حجم تماس بالای ورودی در یک سازمان، صف انتظار کمک می کند تا مخاطبین و مراجعین یک سازمان، مدیریت شده و به اپراتور مورد نظر متصل شوند. بر روی بسیاری از مرکز تلفن سانترال از طریق کارت های سانترال امکان استفاده از تلفن گویا ارائه می شود اما با استفاده از صندوق صوتی امکان استفاده از تلفن گویا در چندین سطح ایجاد شده که می تواند مراجعین را به خوبی هدایت کند. یکی از قابلیت های کاربردی که خریداران باید هنگام خرید صندوق صوتی به آن توجه کنند، ظرفیت ضبط مکالمات و پیغام ها می باشد. بر روی این دستگاه ها Hard Disk قرار گرفته است که امکان ذخیره سازی پیغام را فراهم میکند. با توجه به مدل صندوق صوتی ، ظرفیت ذخیره پیغام تعریف شده است.

 

قیمت صندوق صوتی سانترال

 

برندهای صندوق صوتی سانترال

در حال حاضر در میان تمام برندهای تولید کننده تجهیزات مخابراتی، کمپانی پاناسونیک از نظر قیمت صندوق صوتی سانترال و کیفیت دستگاه، در رده پرطرفدارترین و قویترین کمپانی ها به شمار می آید. به دلیل گستردگی و تهیه آسان تجهیزات مربوط به خرید و فروش صندوق صوتی سانترال ، شرکت آی پی سورنا از ارائه این دستگاه با برند پاناسونیک پشتیبانی می کند. به طور قطع هر کدام از برند های روز دنیا توسط متخصصان فنی و فروش مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت تایید به مجموعه محصولات افزوده می شود.

 

قیمت صندوق صوتی سانترال

قیمت صندوق صوتی سانترال با توجه به قابلیت هایی که ارائه می دهد و سبب افزایش میزان بازدهی یک سازمان می شود، بسیار مقرون به صرفه است. به طور قطع یکی از معیار های سازمان ها جهت ارتقاء یا توسعه مرکز تماس، براورد هزینه ها می باشد. لازمه ی برآورد دقیق هزینه جهت خرید صندوق صوتی، آگاهی از سطح نیاز کاربران است. در همین راستا مجموعه آی پی سورنا با ارائه خدمات مشاوره های رایگان توسط متخصصان فروش در جهت طراحی مراکز تماس پویا و یا بررسی میزان نیازمندی های کاربران ، توانسته رضایت مندی خریداران را افزایش دهد.

خرید صندوق صوتی سانترال

 

خرید اینترنتی صندوق صوتی سانترال از فروشگاه آی پی سورنا

صندوق های صوتی سانترال برخلاف دستگاه های مرکز تلفن در ابعاد کوچکتری طراحی و تولید شده اند. این دستگاه در کنار مراکز تلفن قرار می گیرند. از جمله خدماتی که توسط مجموعه آی پی سورنا ارائه می شود، نصب و راه اندازی تجهیزات مخابراتی است که توسط متخصصان فنی با کیفیت بالا و کمترین هزینه ارائه می شود. بسیاری از مراجعین و کاربران محصولات مورد نظر خود را پس از دریافت مشاوره های رایگان از کارشناسان فروش به صورت آنلاین خریداری می کنند و بسیاری از مدیران و صاحبان کسب و کار به صورت حضوری فرایند خرید را انجام می دهند. در هر صورت مدیران فروش این مجموعه هر گونه خدمات را جهت کسب رضایت کاربران ارائه می دهد.