مشتری عزیز به علت نوسانات ارز،برای قیمت و موجودی روز تماس بگیرید

سبد خرید

39
دوربین مداربسته آنالوگ

یکی از موارد مهم و ضروری امروزه استفاده از تجهیزات امنیتی و مانیتورینگ است. یک سیستم مانیتورینگ پویا بر روی سطح کیفی مدیریت مدرن تاثیر گذار است و می تواند به کاربران کمک کند تا نظارت دقیقی بر روی روند عملکرد کارکنان داشته باشد. علاوه بر اینکه از دوربین‌های مداربسته در مکان‌های تجاری و سازمانی استفاده می شود، برای مکان‌های مسکونی هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. دوربین‌ها در دسته‌بندی متفاوتی قرار می‌گیرند که دوربین مداربسته آنالوگ یکی از انواع آن‌ها می‌باشد.

خرید دوربین مداربسته آنالوگ

 

انواع دوربین مداربسته آنالوگ

همانطور که می دانید دوربین‌های مداربسته در دسته بندی های متفاوتی قرار دارند که دوربین مداربسته آنالوگ یکی از دسته بندی هایی است که محصولات آن در انواع گوناگونی طراحی و تولید شده است. هر کدام از انواع دوربین‌ها قابلیت‌هایی را ارائه می‌دهند که آن ها را از یکدیگر متمایز کرده است. با توجه به تفاوت هایی که دارند، روش نصب و پیاده سازی‌های گوناگونی دارند. با توجه به قابلیت‌هایی که از نظر سخت افزاری و نرم افزاری ارائه می‌دهند نوع اتصالات و تجهیزاتی که برای اتصال استفاده می‌شود نیز گوناگون است. از جنبه ظاهری، دوربین‌ها در دسته دام و بولت قرار می‌گیرند که معمولا از دوربین‌های بولت برای فضای باز و دوربین‌های دام برای فضای بسته استفاده می شود.

دوربین مداربسته آنالوگ

 

برندهای معتبر دوربین مداربسته

در صورتی که تصمیم دارید برای خرید دوربین مداربسته آنالوگ اقدام کنید، لازم است اطلاعات کافی را در مورد برندهای موجود داشته باشید. فروشگاه آنلاین آی پی سورنا در میان بسیاری از برندهای داخلی و خارجی که تجهیزات امنیتی را طراحی و تولید می‌کنند، پس از بررسی‌های بسیار دوربین‌های مداربسته با برند داهوا را به فروش می‌رساند. این در حالیست که بسیاری از کاربران این برند را به عنوان معتبر‌ترین برند از نظر کیفیت و دوام کالا می‌شناسند. برند داهوا یکی از معتبر‌ترین برند‌های چینی است که تجهیزات امنیتی خود را در سرتاسر جهان به فروش می‌رساند.

 

انتخاب و خرید دوربین مداربسته آنالوگ

یکی از مهمترین اقدامات مراجعین جهت انتخاب کالای مناسب، بررسی سطح نیاز و همچنین کسب اطلاعات کافی در مورد قابلیت‌ها و نوع کاربری هر کدام از دستگاه ها می‌باشد. وضوح تصاویر در نور و در شب و همینطور در شرایط آب و هوایی متفاوت یکی از مهمترین و اولین مواردی است که برای انتخاب و خرید دوربین مداربسته نیاز است. شرکت آی پی سورنا با ارائه خدماتی از جمله مشاوران تخصصی فروش به صورت رایگان ارائه می‌دهند، بررسی سطح نیاز کاربران، طراحی و توسعه سیستم مانیتورینگ و کمک به انتخاب کالای مناسب از جمله این خدمات است.

فروش دوربین مداربسته آنالوگ

قیمت دوربین مداربسته آنالوگ

خرید آنلاین دوربین مداربسته آنالوگ یکی از مدرن‌ترین و آسان‌ترین روش خرید کالا است که با توجه به اطلاعات جامع و مشخصات فنی که در مورد انواع دوربین‌ها در سایت درج شده است، کاربران می‌توانند به راحتی کالای مورد نظر را انتخاب کنند. هزینه کالا در میان تمام پارامتر‌های انتخاب کالا، یکی از مهمترین و تاثیر گذار‌ترین ویژگی‌ها می‌باشد. باتوجه به خدماتی که به همراه محصولات ارائه می‌شود و قابلیت‌هایی که توسط هر کدام از انواع دوربین ارائه داده می‌شود و همچنین انتظاراتی که کاربران از دوربین مداربسته دارند، قیمت محصولات براورد می شود که مقرون به صرفه ترین هزینه کالا در سایت آی پی سورنا قرار داده شده‌است.

 

خرید اینترنتی دوربین مداربسته آنالوگ از فروشگاه آی پی سورنا

با دریافت اکانت و ارائه اطلاعات کاربران می‌توانند برای خرید آنلاین دوربین مداربسته آنالوگ اقدام کنند که به درخواست کاربر خرید حضوری نیز امکان پذیر است.