مشتری عزیز به علت نوسانات ارز،برای قیمت و موجودی روز تماس بگیرید

سبد خرید

ضبط مکالمات در تلفن سانترال

ضبط مکالمات در تلفن سانترال

در این مقاله به آموزش نحوه کار و نصب دستگاه ضبط مکالمات تلفن سانترال پرداخته ایم تا با طریقه ضبط جزئیات مکالمات در تلفن سانترال آشنا شوید.

یکی از ضروری ترین نیاز سازمان ها ضبط مکالمات در سانترال است. این روش نوین در سهولت مدیریت یک مرکز تماس با استفاده از دستگاه های ضبط مکالمات را فراهم می کند. از جمله ویژگی هایی که برای دستگاه های ضبط مکالمات وجود دارد، امکان سازگاری و نصب با تمام سری های دستگاه های مرکز تلفن می باشد. در واقع دستگاه ضبط مکالمات در سانترال پاناسونیک می تواند از انواع برندها باشد و امکان سازگاری با آن ها وجود دارد.

انواع ضبط مکالمات سانترال

چرا دستگاه ضبط مکالمات تلفن استفاده می کنیم؟

از جمله بارزترین دلیل برای استفاده از ضبط مکالمات امکان مدیریت مکالمات است. یکی از مراکز مهم و تاثیر گذار در هر سازمان، مرکز تماس می باشد. در واقع کیفیت عملکرد دستگاه ضبط مکالمات می تواند میزان بازدهی مکالمات را افزایش یا کاهش دهد. امروزه تمام مدیران و صاحبان کسب و کار به دنبال راهکارهای به روز جهت افزایش سهولت سازماندهی مکالمات هستند. در ادامه به بررسی انواع روش های ضبط مکالمات در سانترال پاناسونیک و نصب آن می پردازیم.

انواع دستگاه ضبط مکالمات تلفن سانترال

دستگاه های ضبط مکالمات مانند دیگر انواع محصولات توسط برندهای متفاوتی طراحی و تولید شده است. نکته قابل توجه این است که انواع دستگاه ضبط مکالمات در سانترال با وجود تفاوت برند اما امکان سازگاری با تمام مرکز تلفن ها را دارند. از جنبه نصب و راه اندازی با توجه به اینکه مرکز تلفن مورد نظر به صورت تحت شبکه عمل می کنند یا به صورت کابل و یا RAM با یکدیگر متفاوت اند. 

همچنین بخوانید: راهنمای جامع کار با تلفن سانترال پاناسونیک

دستگاه ضبط مکالمه بر روی RAM

یکی از انواع روش  های ضبط مکالمه ، استفاده از RAM دستگاه ضبط مکالمه می باشد. دستگاه های ضبط مکالمه شامل حافظه می باشند که از طریق آن ها امکان ذخیره مکالمات وجود دارد. یکی از محدودیت های RAM امکان ذخیره مکالمات در فضای محدود حافظه می باشد. این امکان سبب شده است تا کاربران برای ذخیره مکالمات محدودیت داشته باشند.

ضبط مکالمات سانترال

اگر برای ذخیره مکالمات از حافظه RAM استفاده می کنید، باید نکاتی مربوط به بایگانی اطلاعات داشته باشید. حافظه به صورتی کار می کند که پس از آنکه ظرفیت ذخیره سازی تکمیل شد در صورتی که ظرفیت را خالی نکنید بسیاری از اطلاعات از دست می روند. بنابراین در صورتی که تصمیم به استفاده از RAM جهت ضبط مکالمات دارید، پس از اتصال دستگاه ضبط مکالمات به خطوط داخلی و شهری ، RAM را بر روی دستگاه قرار دهید و پس از پر شدن ظرفیت حافظه از آن ها استفاده کنید.

دستگاه ضبط مکالمات بر روی کامپیوتر

برای دستگاه های ضبط مکالمات امکان استفاده از کامپیوتر یا لپ تاپ وجود دارد. برای استفاده از این روش به یک سیستم کامپیوتری نیاز است که در تمام ساعات اداری روشن باشد. برای این کار نرم افزار مورد نیاز سیستم ضبط مکالمه را بر روی دستگاه ضبط مکالمات قرار می دهیم. از جمله مزایای استفاده از این سیستم جهت ضبط مکالمه ، امنیت بالای آن می باشد. از این طریق امکان رمز گذاری بر روی اطلاعات ضبط شده وجود دارد که امکان دسترسی را محدود می کند. از نظر سخت افزاری ، دستگاه ضبط مکالمه به خطوط داخلی و شهری و کابل دیگر آن به سیستم کامپیوتری متصل می شود. به این روش ضبط مکالمات آنلاین برای سانترال گفته می شود.

نصب و راه اندازی دستگاه ضبط مکالمات سانترال پاناسونیک

اگر این سوال که دستگاه ضبط مکالمات سانترال را چطور فعال کنیم در ذهن شما ایجاد شده است، باید بدانید، همانطور که می دانید هر کدام از انواع تجهیزات مخابراتی پیش از ارائه قابلیت ها و امکانات به نصب و راه اندازی نیاز دارند که توسط متخصصان فنی آی پی سورنا با کیفیت بالا و هزینه مقرون به صرفه انجام می شود. برای ضبط مکالمات ، دستگاه های ضبط مکالمه باید به خطوط شهری و داخلی متصل شوند، با توجه به این کاربر از چه روشی برای ذخیره اطلاعات استفاده می کند، دستگاه به سیستم کامپیوتری متصل می شود و یا یک حافظه RAM بر روی آن قرار می گیرد.

طریقه ضبط مکالمات در دستگاه ضبط مکالمات سانترال

برای دستگاه های ضبط مکالمات ، این امکان وجود دارد تا کاربران بتوانند از این طریق دستگاه هایی که امکان وجود RAM را دارند بدون نیاز به سیستم کامپیوتری تنها با استفاده از یک آداپتور به خط تلفن متصل کرده و اطلاعات صوتی را بر روی دستگاه ضبط مکالمات در سانترال ذخیره کنند. نکته قابل توجه در نحوه ضبط مکالمات در سانترال تخلیه حافظه RAM بر روی سیستم کامپیوتری یا سیستم موبایل می باشد. این نوع ذخیره سازیم به عنوان ضبط مکالمات آفلاین برای سانترال استفاده می شود.

امتیاز دهید :
ثبت نظر
کد امنیتی