مشتری عزیز به علت نوسانات ارز،برای قیمت و موجودی روز تماس بگیرید

سبد خرید

جدیدترین تلفن رومیزی پاناسونیک

جدیدترین تلفن رومیزی پاناسونیک

یکی از بهترین برند‌های فعال در زمینه تولید تلفن رومیزی،‌ پاناسونیک است. این برند بسیار با کیفیت بوده و محصولات آن از قیمت مناسبی برخوردار هستند.

در این مقاله قصد داریم جدیدترین تلفن‌های رومیزی پاناسونیک را معرفی کرده و ویژگی‌های هر کدام را بررسی کنیم. پیشنهاد می‌کنیم برای تجربه خریدی بهتر، این مطلب را تا انتها مطالعه کرده و با جدیدترین تلفن رومیزی پاناسونیک آشنا شوید.

جدیدترین تلفن رومیزی پاناسونیک

جدیدترین تلفن رومیزی پاناسونیک در بازار ایران کدام است؟

خرید جدیدترین نوع یک محصول، باعث دسترسی به آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا شده و امکان استفاده از تمام قابلیت‌ها را فراهم می‌کند. در ادامه جدیدترین تلفن رومیزی برند پاناسونیک  را معرفی کرده و اطلاعات شما را در این زمینه افزایش می‌دهیم.

تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-T۷۷۰۵X

تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-T۷۷۰۵X

این محصول به عنوان جدیدترین تلفن رومیزی پاناسونیک، ساخت کشور مالزی بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. همچنین از قابلیت کالری آی دی پشتیبانی کرده و امکان تنظیم صدای زنگ را فراهم کرده است. تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-T۷۷۰۵X از بلندگو پشتیبانی کرده و از طریق قابلیت Redial امکان برقراری ارتباط با آخرین تماس را فراهم کرده است. این تلفن در دو رنگ مشکی و سفید موجود بوده و از گارانتی شرکتی نیز برخوردار است.

این دستگاه طراحی متوسط و ظریفی داشته و امکان کم و زیاد کردن صدای مخاطب را فراهم کرده است. تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-T۷۷۰۵X به دلیل پشتیبانی از قابلیت‌های محدود، برای کاربران خانگی و دفاتر کوچک مناسب است. همچنین دارای گارانتی یک ساله بوده و از خدمات پس از فروش مناسبی برخوردار است.

تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-T۲۳۷۱MXW

تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-T۲۳۷۱MXW

این محصول در رنگ سفید به تولید رسیده و دارای گارانتی شرکتی است. همچنین قابلیت‌های محدودی داشته و از دوام زیادی برخوردار است. تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-T۲۳۷۱MXW از یک خط پشتیبانی کرده و قابلیت کالر آی دی ندارد. همچنین فاقد دفترچه تلفن بوده و تنها امکان شماره‌گیری سریع از طریق کنسول را فراهم کرده است.

طراحی ظاهری این محصول قدیمی و ساده بوده و یکی از معایب آن، عدم وجود صفحه نمایشگر است. از طریق دکمه‌های جانبی تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-T۲۳۷۱MXW می‌توانید قابلیت‌های ضروری و محدودی را اجرا کنید. این دستگاه در رنگ سفید به تولید رسیده و دارای پورت‌هایی برای اتصال به کامپیوتر فکس است. قیمت این محصول مقرون به صرفه بوده و کیفیت آن مناسب است.

تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-T۲۳۷۳

تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-T۲۳۷۳

این محصول در دو رنگ مشکی و سفید موجود بوده و از گارانتی شرکتی نیز برخوردار است. همچنین در لیست جدیدترین تلفن رومیزی پاناسونیک قرار گرفته و کیفیت بسیار خوبی دارد. طراحی این دستگاه شیک و ساده بوده و دوام آن بسیار بالا است. تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-T۲۳۷۳ از قابلیت‌های ضروری پشتیبانی کرده و حاوی دفترچه تلفن است. از طریق این ویژگی می‌توان شماره‌های پرتکرار را ذخیره کرده و در مواقع مورد نیاز آن‌ها را مورد استفاده قرار داد. 

وجود کنسول در قسمت بالای صفحه کلید نیز، امکان شماره‌گیری سریع را فراهم کرده و دکمه SP-IPHONE برای ادامه مکالمه از طریق اسپیکر استفاده می‌شود. همچنین دکمه Redial امکان شماره‌گیری آخرین تماس را فراهم کرده و دکمه Volume برای کم و زیاد کردن صدا به کار می‌رود. تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-T۲۳۷۳ از کیفیت خوبی برخوردار بوده و قیمت مناسبی دارد. همچنین ظرفیت مناسبی برای قابلیت‌های کاربردی ارائه داده و بسیار محبوب و پرطرفدار است.

تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-TS۴۱۰۰

تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-TS۴۱۰۰

این محصول در رنگ مشکی به تولید رسیده و قابلیت اتصال به دیوار را دارد. همچنین از طریق ویژگی Redial امکان شماره‌گیری آخرین تماس را فراهم کرده و تعداد خطوط آن ۴ عدد است. نمایشگر تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-TS۴۱۰۰ امکان مشاهده کالر آی دی را فراهم کرده و صفحه کلید کاربردی آن عملکرد کاربران را تسهیل می‌کند.

این دستگاه فاقد دفترچه تلفن بوده و برای دفاتر و سازمان‌ها بسیار مناسب است. همچنین با دارا بودن قابلیت کنفرانس تلفنی، برقراری ارتباط به صورت همزمان را برای بیش از دو کاربر فراهم کرده است. این دستگاه با برق شهری کار کرده و از طریق باتری نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. با استفاده از تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-TS۴۱۰۰ می‌توان صدای زنگ تلفن و مخاطب را کنترل کرد. گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش نیز از دیگر مزایای این محصول است.

تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-T۲۳۷۸MXW

تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-T۲۳۷۸MXW

این محصول دارای کالر آی دی بوده و از ۲ خط تلفن پشتیبانی می‌کند. همچنین بلندگوی با کیفیتی داشته و در رنگ سفید به تولید رسیده است. تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-T۲۳۷۸MXW ساخت کشور مالزی بوده و دوام بالایی دارد. همچنین از گارانتی شرکتی برخوردار بوده و بسیار کاربر پسند است.

این دستگاه می‌تواند به عنوان جدیدترین تلفن رومیزی پاناسونیک خریداری شده و مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین از قابلیت انتقال تماس برخوردار بوده و بر روی دیوار نیز نصب می‌شود. صفحه نمایشگر تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-T۲۳۷۸MXW یک خط ۱۶ کاراکتری بوده و وزن آن ۷۰۰ گرم است. امکان برقراری ارتباط همزمان با بیش از دو کاربر نیز فراهم بوده و دکمه‌هایی برای کم و زیاد کردن صدای زنگ و مخاطب وجود دارد.
با خرید این تلفن می‌توانید با فشار دادن دکمه Message پیغام مخاطبان را دریافت کرده و به آن‌ها پاسخ دهید. همچنین می‌توانید این دستگاه را در مراکز سازمانی مورد استفاده قرار دهید. پشتیبانی از شماره‌گیری سریع، قیمت مقرون به صرفه و طراحی شیک و ساده از دیگر مزایای تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-T۲۳۷۸MXW است.

تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-TS۵۶۰MX

تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-TS۵۶۰MX

ین تلفن از قابلیت کالری آی دی پشتیبانی کرده و ساخت کشور مالزی است. همچنین با پشتیبانی از قابلیت Redial امکان تماس با آخرین شماره را فراهم کرده و از دفترچه تلفنی با ظرفیت ۵۰ شماره برخوردار است. تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-TS۵۶۰MX امکان مسدود کردن شماره تلفن‌ها را ایجاد کرده و از دیتا پورت پشتیبانی می‌کند. همچنین در دو رنگ سفید و مشکی موجود بوده و از گارانتی شرکتی نیز برخوردار است.
تعداد خطوط تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-TS۵۶۰MX یک عدد بوده و وزن این محصول  ۷۰۰ گرم است. این دستگاه قابلیت اتصال به دیوار را داشته و طراحی آن بسیار کاربردی است. همچنین در لیست جدیدترین تلفن رومیزی پاناسونیک قرار گرفته و علاوه بر کیفیت بالا، قیمت مقرون به صرفه‌ای دارد. تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-TS۵۶۰MX دارای یک سال گارانتی بوده و از خدمات پس از فروش مناسبی برخوردار است.

تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-TSC۱۱MX

این محصول قیمت مناسبی داشته و به نوعی جدیدترین تلفن رومیزی پاناسونیک محسوب می‌شود. همچنین در دو رنگ سفید و مشکی موجود بوده و کیفیت بسیار بالایی دارد. این دستگاه ۶۰۰ گرم وزن داشته و از قابلیت اتصال به دیوار نیز برخوردار است. همچنین از یک خط پشتیبانی کرده و نمایشگر آن دو خطی است. این محصول امکان ضبط مکالمه را نداشته و با وجود ظاهر ساده خود، تمام قابلیت‌های ضروری را ارائه می‌دهد.
تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-TSC۱۱MX دارای قابلیت Redial بوده و امکان شماره‌گیری با آخرین تماس را فراهم می‌کند‌. همچنین از قابلیت کالر آی دی پشتیبانی کرده و ظاهر شیک و ساده‌ای دارد. دکمه‌های جانبی تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-TSC۱۱MX شامل mute، flash و pause است. دکمه mute ارسال صدا در هنگام مکالمه با قطع کرده و دکمه pause امکان مکث در زمان شماره‌گیری را فراهم می‌کند. دکمه flash نیز بدون قطع ارتباط قبلی، امکان برقراری ارتباط جدید را ایجاد می‌کند.

تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-TSC۶۰

این تلفن توسط کشور مالزی تولید شده و از کیفیت خوبی برخوردار است. همچنین به دیوار متصل شده و از کالر آی دی پشتیبانی می‌کند. قابلیت Redial امکان شماره‌گیری آخرین تماس را فراهم می‌کند و امکان ذخیره تعدادی از مخاطبان بر روی حافظه این دستگاه نیز وجود دارد.

تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-TSC۶۰ در دو رنگ سفید و مشکی موجود بوده و از گارانتی شرکتی برخوردار است. همچنین صفحه نمایشگر دو خطی داشته و مجهز به دکمه میوت برای عدم ارسال صدا در زمان مکالمه است. تنظیم صدای زنگ تلفن، از دیگر امکانات تلفن رومیزی پاناسونیک مدل KX-TSC۶۰ است.

نمایندگی خرید تلفن رومیزی پاناسونیک

نمایندگی خرید تلفن رومیزی پاناسونیک

آی پی سورنا با پوشش دهی جدیدترین تلفن رومیزی پاناسونیک یکی از بهترین نمایندگی‌های این برند بوده و تنوع بالایی در محصولات خود دارد. همچنین کیفیت دستگاه‌های آن بسیار عالی بوده و محصولات آن کارایی زیادی دارند. آی پی سورنا با هزینه‌ای مقرون به صرفه، محصول مورد نیاز شما را فراهم کرده و تجهیزات آن را توسط متخصصان فنی نصب و پیاده‌سازی می‌کند. همچنین به صورت رایگان مشاوره تخصصی داده و کالای متناسب با سطح نیاز کاربران را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. 

شما می‌توانید برای دفاتر و کسب و کار‌های کوچک یا سازمان‌های بزرگ و دولتی، محصولات پاناسونیک را به صورت حضوری یا غیر حضوری خریداری کرده و از قابلیت‌های ویژه آن‌ها بهره‌مند شوید. بدون شک خرید اینترنتی با مقایسه تمام ویژگی‌های محصولات، شرایط انجام خریدی بهتر را فراهم کرده و در وقت و هزینه شما صرفه جویی می‌کند. 

سخن پایانی

در این مقاله مشخصات جدیدترین تلفن رومیزی پاناسونیک را بررسی کرده و یکی از بهترین نمایندگی‌های فعال آن را معرفی کردیم. در پایان پیشنهاد می‌کنیم پس از بررسی ویژگی‌های هر کدام از محصولات، تلفن رومیزی مورد نیاز خود را انتخاب کرده و آن را با گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش مناسب خریداری کنید. امیدواریم با خواندن این مطلب به طور کامل راهنمایی شده و از خرید خود نهایت رضایت را داشته باشید. 
 

امتیاز دهید :
ثبت نظر
کد امنیتی