مشتری عزیز به علت نوسانات ارز،برای قیمت و موجودی روز تماس بگیرید

سبد خرید

شماره ننداختن تلفن پاناسونیک

شماره ننداختن تلفن پاناسونیک

یکی از مشکلاتی که ممکن است برای تلفن های پاناسونیک ایجاد شود؛ شماره ننداختن است. این موضوع باعث عدم نمایش شماره تلفن افراد شده و ممکن است ما را دچار اشتباه کند. در این مقاله قصد داریم علت شماره ننداختن تلفن پاناسونیک را بررسی کرده و شما را برای حل این مشکل راهنمایی کنیم.

یکی از مشکلاتی که ممکن است برای تلفن های پاناسونیک ایجاد شود؛ شماره ننداختن است. این موضوع باعث عدم نمایش شماره تلفن افراد شده و ممکن است ما را دچار اشتباه کند. در این مقاله قصد داریم علت شماره ننداختن تلفن پاناسونیک را بررسی کرده و شما را برای حل این مشکل راهنمایی کنیم.

شماره ننداختن تلفن پاناسونیک به چه علت است؟

شمـاره ننداختن تلفـن پاناسونیک به چه علت است؟

همانطور که گفتیم ممکن است در بعضی موارد تلفن پاناسونیک، شماره شخص تماس گیرنده را نمایش ندهد.‌ در این شرایط ممکن است شما با شخصی که نمی‌ خواهید؛ ارتباط گرفته یا مکالمه غیر ضروری را در شرایط اضطراری پاسخ دهید. شماره ننداختن تلفن پاناسونیک علت های گوناگونی دارد. یکی از آن ها، نداشتن قابلیت کالر آیدی است. در هنگام مراجعه به فروشگاه اینترنتی آی پی سورنا، تلفنی را انتخاب و خریداری کنید که از قابلیت کالر آیدی برخوردار باشد. در غیر این صورت دستگاه خریداری شده شما را سردرگم و کلافه کرده و انرژی زیادی از شما می گیرد.

کالر آیدی، یکی از معمولی ترین قابلیت ها در انواع تلفن های بیسیم و رومیزی بوده و از اهمیت ویژه ای برخوردار است. خوشبختانه این ویژگی حتی در ساده ترین مدل های تلفن پاناسونیک مورد استفاده قرار گرفته و انواع مختلف تلفن های این برند، مجهز به قابلیت کالر آیدی هستند. شرکت پاناسونیک در زمینه ساخت انواع تلفن های رومیزی و بیسیم پیشتاز بوده و از قابلیت کالر آیدی پشتیبانی می کند. بنابراین اگر تلفن رومیزی یا تلفن بی سیم پاناسونیک را با داشتن قابلیت کالر آیدی تهیه کرده اید اما همچنان با مشکل شماره ننداختن مواجه هستید؛ این موضوع ممکن است مربوط به یکی از دلایل زیر باشد.

توجه: برای اطلاع از قیمت و خرید تلفن رومیزی کافیست روی لینک کلیک کنید.

  • عدم پشتیبانی خطوط منطقه سکونت از قابلیت کالر آیدی

یکی از مشکلات متداول افراد در هنگام خرید تلفن، عدم پشتیبانی خطوط منطقه سکونت از قابلیت کالر آیدی بود. در هنگام انتخاب این دستگاه، ابتدا با مخابرات منطقه تماس گرفته و پس از اطمینان یافتن از پشتیبانی این

  • قابلیت، تلفن را خریداری کرده و آن را نصب کنید. 

خوشبختانه این قابلیت در سراسر کشور گسترش پیدا کرده و امروزه کم تر کسی است که با مشکل شماره ننداختن ناشی از عدم پشتیبانی خطوط منطقه مواجه می شود. بیش تر مناطق باید مجهز به قابلیت پشتیبانی از کالر آیدی باشند و این موضوع ارتباطی با خراب بودن تلفن پاناسونیک ندارد.

  • عدم پشتیبانی خط تلفن از قابلیت کالر آیدی

پس از تماس با مخابرات و کسب اطمینان راجع به پشتیبانی خطوط منطقه از قابلیت کالر آیدی، ممکن است همچنان با مشکل شماره ننداختن مواجه شوید. به احتمال زیاد علت این موضوع، ایجاد نقص فنی در خطوط تلفن است. شما عزیزان می توانید یک تلفن دیگر را نصب کرده و اگر همچنان با مشکل شماره ننداختن مواجه شدید؛ با مخابرات تماس بگیرید. احتمالا پس از حل نقص فنی مربوط به خطوط تلفن، این مشکل برطرف شده و شما قادر به دریافت و مشاهده تماس های ورودی خود می شوید.

  • غیر فعال بودن کالر آیدی تلفن پاناسونیک

غیر فعال بودن کالر آیدی تلفن پاناسونیک

آخرین دلیلی که می تواند باعث شماره ننداختن تلفن پاناسونیک شود؛ غیر فعال بودن کالر آیدی است. پس از بررسی خطوط تلفن و منطقه محل سکونت، کالر آیدی را فعال کرده و این مشکل را حل کنید.

  • حل مشکل شماره ننداختن تلفن پاناسونیک 

برای حل مشکل شماره ننداختن تلفن پاناسونیک، ابتدا از پشتیبانی خطوط منطقه سکونت اطمینان پیدا کرده و در صورت بروز هرگونه مشکل با مخابرات تماس بگیرید. سپس خطوط تلفن را بررسی کرده و در صورت عدم پشتیبانی خط تلفن از قابلیت کالر آیدی، از طریق تماس با مخابرات درخواست رفع این نقص فنی را داشته باشید. در صورتی که همچنان با مشکل شماره ننداختن تلفن پاناسونیک مواجه بودید؛ کالر آیدی را به صورت مجدد تنظیم کرده و تماس های ورودی خود را مشاهده کنید.

  • تنظیم مجدد آیدی کالر

برای تنظیم دوباره کالر آیدی، دکمه Menu را انتخاب کرده و آن را فشار دهید. سپس دکمه مربع یا # را پیدا کرده و در ادامه کد ۱۶۲ را وارد کنید. در مرحله بعد، از طریق بالا و پایین رفتن روی گزینه ها، فعال سازی یا غیر فعال کردن قابلیت کالری آیدی را انتخاب کرده و مشکل شماره ننداختن تلفن پاناسونیک را حل کنید. سپس برای تنظیم کالر آیدی روی گوشی، گزینه Handset و برای تنظیم کالر آیدی روی واحد پایه تلفن، گزینه Base unit را انتخاب کنید. در نهایت تنظیمات خود را ذخیره کرده و مشکل شماره ننداختن تلفن پاناسونیک را حل کنید. 

سخن پایانی

در این مقاله دلایل عدم پشتیبانی از قابلیت کالر آیدی را بررسی کرده و شما را برای حل این مشکل راهنمایی کردیم. در پایان پیشنهاد می کنیم با مراجعه به فروشگاه اینترنتی آی پی سورنا، مشخصات فنی انواع مختلفی از تلفن را بررسی کرده و دستگاهی را خریداری کنید که از قابلیت نمایش کالر آیدی برخوردار باشد. همچنین در صورت خرید تلفن سانترال، تنظیمات آن را بررسی کرده و از نصب صحیح کارت کالر آیدی اطمینان حاصل کنید. در صورت بروز هرگونه مشکل نیز، می توانید با متخصصین تیم ما تماس گرفته و به طور کامل راهنمایی شوید. 
 

امتیاز دهید :
ثبت نظر
کد امنیتی