مشتری عزیز به علت نوسانات ارز،برای قیمت و موجودی روز تماس بگیرید

سبد خرید

تلفن رومیزی خوب برای منزل

تلفن رومیزی خوب برای منزل

یکی از آیتم های مهم در آپارتمان ها و منازل مسکونی که جزء لوازم خانگی به شمار می رود؛ تلفن است

تلفن های ثابت  و رومیزی هم در خانه و هم در محل کار، کاربرد های فراوان و متعددی دارند. اما چگونه می توان در بین تنوع بسیار زیاد تلفن ها در بازار و با وجود هزاران طرح و مدل مختلف، یک تلفن رومیزی خوب برای منزل انتخاب کرد؟ بهترین مکان ها برای خرید تلفن رومیزی کجاست؟ 

یکی از کاربرد های اساسی تلفن که بر پایه همان اختراع شده، پاسخ به نیاز برای برقراری ارتباط است. بنابراین از ویژگی های یک تلفن رومیزی خوب برای منزل، قابلیت برقراری یک ارتباط موثر، ممتد و قوی می باشد.
تلفن رومیزی برای منزل انواع مختلفی دارد که هر کدام دارای ویژگی های خاص خود  می باشند. هر فرد قبل از خرید تلفن رومیزی می تواند با  جمع آوری اطلاعات و ویژگی های آن محصول و تطبیق با نوع نیاز های خود، بهترین انتخاب را داشته باشد.

ویژگی های یک تلفن رومیزی خوب برای منزل

ویژگی های یک تلفن رومیزی خوب برای منزل

برای اینکه بتوانید یک تلفن رومیزی خوب تهیه کنید؛ لازم است موارد زیر را در نظر داشته باشید.

  • تداوم کارکرد در زمان قطعی برق

یکی از ویژگی های تلفن ثابت این است که حتی در صورتی که جریان برق قطع شود؛ می تواند به کار اصلی خود یعنی برقراری ارتباط  و هدایت تماس ها ادامه دهد. درست است که در این شرایط تعدادی از بخش های عملکردی تلفن، به طور مثال آیدی کالر یا همان صفحه نشان دهنده شماره،  بلندگو یا  پیغام گیر عمل نمی کند. اما تلفن به کار خود ادامه می دهد.

  • اسپید کال یا شماره گیری سریع

از دیگر قابلیت های  تلفن رومیزی که معمولا در  تلفن های نسل جدید تر وجود دارد؛ امکان ذخیره شماره ها برای تماس در کم ترین زمان ممکن  می باشد.
به این شکل که  شماره مخاطبینی که به هر دلیلی برای شما در اولویت تماس قرار دارند  را به طور پیش فرض در قالب یکی از شماره های صفحه دکمه ای ذخیره کرده و فقط با فشردن یک دکمه، تماس برقرار می شود. برای ذخیره  شماره های بیش تر می توان از قسمت دفترچه تلفن که اکثر مدل های آن را دارند؛ استفاده کرد.

  • پیغام گیر

از ویژگی های مهم یک تلفن رومیزی خوب برای منزل که ممکن است همه تلفن ها آن را نداشته باشند؛ امکان ضبط پیام در زمان عدم پاسخ گویی می باشد. کارکرد آن به این صورت است که بعد از تماس با خط ثابتی که این تلفن ها به آن وصل باشند. اگر در منزل حضور نداشتید یا  به هر دلیلی در آن لحظه امکان پاسخ دادن به تماس برای شما فراهم نبود؛ با فعال کردن گزینه پیغام گیر  که صدای ضبط شده کارخانه یا صدای ضبط شده‌ شخص بوده، تماس به سمت ضبط صدا هدایت می شود.  ظرفیت ضبط صدا در انواع مختلف تلفن های رومیزی متفاوت است.

  • سایر آپشن ها

از دیگر امکانات یک تلفن رومیزی خوب برای منزل، داشتن قابلیت پخش صدا با ولوم زیاد یا همان بلندگو است. 
از دیگر امکانات تلفن های رومیزی می توان به این  نکته اشاره کرد که اکثر تلفن ها پورت یا ورودی و خروجی هایی دارند که برای متصل  شدن به فکس، مودم یا کامپیوتر ها استفاده می شود.

انواع تلفن رومیزی

انواع تلفن رومیزی

تلفن های رومیزی در انواع مختلف و مدل های متفاوت  طراحی، تولید و به بازار عرضه می شوند. در برند معروفی مثل پاناسونیک، این تقسیم بندی شکل کلی تری نیز دارد و به طور کلی به تلفن های رومیزی مسکونی و اداری تقسیم می شوند که در ویژگی های جزئی متفاوت است.

یک نوع دیگر از تقسیم بندی تلفن های رومیزی اینگونه است که به دو دسته تلفن های رومیزی با سیم یا نوع ثابت و تلفن های رومیزی بی سیم تقسیم بندی می شود. در نوع اول، تلفن از طریق یک کابل به پریز تلفن وصل می شوند و در نوع دوم نیازی به سیم وجود ندارد. هر کدام از این مدل ها، ویژگی های خود را دارند که در ادامه به آن می پردازیم.

یکی از معایب تلفن های رومیزی ثابت این است که نمی توان در حین مکالمه جا به جا شد. اما تلفن های رومیزی بی سیم این قابلیت را دارند که بدون اتصال سیم به پریز تلفن و بدون محدودیت مکانی، با مخاطب خود حرف بزنید. چه بسا در حین مکالمه، کارهای شخصی تان را هم انجام دهید.

این تلفن ها به دلیل عدم اتصال به پریز، دارای باتری هستند و اکثر آن ها استندی به عنوان شارژر دارند که با قرار دادن دستگاه روی آن، تلفن بی سیم شما شارژ می شود.

معرفی بهترین مارک یک تلفن رومیزی خوب برای منزل

یک تلفن رومیزی خوب برای منزل می تواند ساخت کشور ها و کمپانی های متفاوتی باشد که در این جا به اختصار به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم.
از سری تلفن های ساخت ژاپن و ایران می توان به  مدل هایی مثل پاناسونیک، تکنوتل و زیمنس اشاره کرد. برای اطلاع از جدید ترین انواع تلفن ها، مشاهده مشخصات و ویژگی های تلفن و همچنین خرید مطمئن می توانید از طریق آی پی سورنا که یک مرجع  برای خرید تجهیزات دیجیتالی است؛ اقدام کنید.

از آن جایی که در حال حاضر تلفن های رومیزی پاناسونیک از نظر کیفیت و قیمت طرفداران زیادی  در بین مصرف کنندگان دارند؛ با کمی تحقیق می توانید انتخاب خوبی داشته باشید.

معرفی بهترین مدل تلفن رومیزی خوب برای منزل

انتخاب یک تلفن رومیزی خوب برای منزل به شرایط و ویژگی های زیادی بستگی دارد. انتخاب این که تلفن منزل شما ثابت یا بی سیم باشد؛ به طور کامل به شرایط خودتان وابسته است.
یکی از کار هایی که بهتر است قبل از خرید انجام دهید؛ آشنایی دقیق با ویژگی های هر یک از مدل های تلفن رومیزیمی باشد. کار سختی نیست. زیرا همه تلفن ها در اکثر ویژگی های اصلی یکسان هستند و فقط مزایا و معایب آن ها به مقدار کمی  متفاوت است. در این صورت مناسب ترین تلفن رومیزی را پیدا خواهید کرد.
 

امتیاز دهید :
ثبت نظر
کد امنیتی