مشتری عزیز به علت نوسانات ارز،برای قیمت و موجودی روز تماس بگیرید

سبد خرید

تنظیم منشی تلفنی پاناسونیک

تنظیم منشی تلفنی پاناسونیک

تلفن‌ ها تقریبا از اصلی ‎ترین راه ‌های ارتباطی میان افراد جامعه به شمار می ‌روند. هیچ‌کس را نمی ‌توان پیدا کرد که در طول شبانه روز حداقل یک مکالمه تلفنی را تجربه نکند. امروزه تلفن‌ ها امکانات و قابلیت‌ های مختلفی را به کاربران خود عرضه می‌کنند که باعث بهتر شدن کیفیت ارتباطات می ‌شوند.

تلفن‌ ها تقریبا از اصلی ‎ترین راه ‌های ارتباطی میان افراد جامعه به شمار می ‌روند. هیچ‌کس را نمی ‌توان پیدا کرد که در طول شبانه روز حداقل یک مکالمه تلفنی را تجربه نکند. امروزه تلفن‌ ها امکانات و قابلیت‌ های مختلفی را به کاربران خود عرضه می‌کنند که باعث بهتر شدن کیفیت ارتباطات می ‌شوند. از آنجایی که برند پاناسونیک در زمینه تلفن‌ های خانگی حرف اول را می‌ زند؛ در این مقاله قصد داریم به موضوع تنظیم منشی تلفنی پاناسونیک بپردازیم.

چگونگی تنظیم منشی تلفنی پاناسونیک

چگونگی تنظیم منشی تلفنی پاناسونیک

قابلیت تنظیم منشی تلفنی پاناسونیک روی اکثر تلفن‌ های بی‌سیم پاناسونیک فعال است و امکان استفاده از آن وجود دارد. به بیانی ساده، می توان گفت که منشی تلفنی هنگامی  که شما قادر به پاسخگویی یک تماس نیستید؛ به جای شما پاسخ می دهد و تماس طرف مقابل را ضبط می‌کند. شما نیز در اولین فرصت بدست آمده می ‌توانید پیغام را گوش دهید و اینگونه دیگر نگران از دست دادن تماس ‌هایتان نخواهید بود.  اگر این ویژگی برایتان دارای اهمیت است؛ هنگام خرید به مشخصات آن توجه کنید. زیرا برخی از مدل های ساده تر این شرکت این قابلیت را ندارند. تلفن پاناسونیک 3811، تلفن پاناسونیک 3712 و تلفن پاناسونیک  1611از جمله این تلفن ها هستند. اما تنظیم این قابلیت هنوز هم برای خیلی از کاربران تلفن ‌های پاناسونیک ساده نیست و در انجام آن دچار مشکل می شوند. اگر شما هم به دنبال تنظیم منشی تلفنی پاناسونیک هستید؛ تا پایان این مقاله همراه ما باشید. 

تنظیم منشی تلفنی پاناسونیک در تلفن های رومیزی

در میان انواع مختلف تلفن رومیزی پاناسونیک، تنها یک مدل قابلیت تنظیم منشی تلفنی را دارد و آن هم مدل KX-TS620  می‌باشد. زمانی که فردی می خواهد از طریق منشی تلفنی برای شما پیغام بگذارد؛ ابتدا با یک پیام خوش آمد گویی رو به رو شده و بعد از آن  پیغام خود را ضبط می کند. هنگامی که پیغام در حال ضبط شدن می باشد ؛ عبارت ” Answering ” به صورت چشمک زن در صفحه نمایش پدیدار می شود. 
برای فعال شدن پیغام گیر ، باید دکمه ” ANSWER ON ” را روی تلفن فشار دهید. بعد از فشردن دکمه ” ANSWER ON ” امکان دارد با پیغامی مانند حافظه پر است یا ظرفیت پیام ها تکمیل شده را ببینید. تنها راه حل، پاک کردن تعدادی پیام ها از حافظه تلفن است.
هر زمانی که خواستید منشی تلفن خود را خاموش کنید ؛ کافیست دوباره روی ” ANSWER ON ” کلیک نمایید. با انجام این عمل پیام ” “Answer off” روی نمایشگر تلفن دیده می شود. هنگامی که یک پیغام در حال ضبط شدن است؛ برای پاسخ، دکمه ” SP-PHONE/HEADSET ” را فشار دهید تا ضبظ پیغام متوقف شود و ارتباط شما با فرد تماس گیرنده برقرار گردد.
زمانی که ” ANSWER ON ” روشن است؛ می‌ توانید تعداد پیغام های دریافتی را ببینید. برای گوش دادن به پیغام ها دکمه ” MESSAGE/2WAY REC ” را فشار دهید. زمانی که پیغام جدیدی نداشته باشید؛ با فشردن دکمه ” MESSAGE/2WAY REC ” منشی پیغام ” شما هیچ پیغام جدیدی ندارید ” به شما اطلاع می دهد.  اگر پیامی در حافظه تلفن وجود نداشته باشید با عبارت ” شما هیچ پیغامی ندارید ” رو به رو خواهید شد.

زمانی که مشغول گوش دادن به پیام های خود هستید:

 

  • فشردن دکمه ” Previous ” برای گوش دادن مجدد به پیغام ها
  • فشار دادن دکمه ” Next ” برای رفتن به پیغام بعدی
  • فشردن دکمه ” Stop ” برای توقف پخش یک پیغام
  • عدم فشردن هیچ دکمه ای برای مدت زمان 60 ثانیه یا دو بار فشردن ” Stop ” برای کنسل شدن پخش پیام ها 

تنظیم منشی تلفنی پاناسونیک در تلفن‌ های بی سیم چگونه تنظیم می شود؟

در مواقعی شما می ‌توانید تنظیمات را به صورتی انجام دهید که تنها یک پیغام برای فرد پخش شود و تماس وی ضبط نشود. پیامی که برای فرد تماس گیرنده پخش می گردد؛ می‌ تواند صدای ضبط شده‌ی خودتان یا یکی از صدا های موجود در حافظه تلفن باشد. زمانی که فرد برای شما پیام می ‌گذارد؛ منشی تلفنی پیغام را همراه با ساعت و تاریخ ضبط می‌ کند. 
برای تنظیم منشی از طریق تلفن رومیزی کافیست از دکمه ” Answering On ” استفاده کنید. با فشار دادن این کلید، منشی تلفنی فعال می شود. برای غیر فعال کردن آن از کلید ” Answering Off ” استفاده کنید. اگر می‌خواهید از طریق گوشی بی‌ سیم به تنظیم منشی تلفنی پاناسونیک بپردازید؛ ابتدا گزینه Menu را انتخاب کرده و کد دستوری 327# را وارد کنید. برای غیر فعال‌ کردن باید پس از انتخاب گزینه Menu کد دستوری 328# را وارد نمایید. 

تنظیم منشی تلفنی پاناسونیک بدون کد

  1. ابتدا Menu را انتخاب کنید
  2. با فلش رو به پایین که روی گوشی بی سیم قرار دارد؛ به سمت پایین اسکرول کرده و گزینه ” Answering Device ” را انتخاب کنید.
  3. با اسکرول کردن به سمت پایین، گزینه ” Anwer On ” را انتخاب نمایید تا منشی تلفنی فعال شود.
  4. برای غیر فعال کردن منشی تلفنی، در همین منو گزینه ” Answer Off ” را انتخاب کنید.
  5. هر دستگاه تلفنی، امکان ضبط تعداد خاصی از پیام ها را دارد. اگر حافظه تلفن شما پر باشد؛ روی نمایشگر تلفن رو میزی و تلفن بی‌ سیم، عبارت ” “Messages Full” ظاهر می شود. 

تغییر صدای منشی تلفن پاناسونیک بیسیم

تغییر صدای منشی تلفن پاناسونیک بیسیم

  1. کلید منو MENU در صفحه اصلی را انتخاب کنید.
  2. در اینجا چند گزینه وجود دارد که با اسکرول کردن گزینه Answering Device  را انتخاب کنید.
  3. به خاطر اینکه تلفن 9581 از دو خط پشتیبانی می‌ کند؛ به شما حق انتخاب می‌دهد که خط 1 یا خط 2 انتخاب نمایید. 
  4. بعد از انتخاب یکی از خطوط گزینه Greeting را انتخاب کنید و وارد آن شوید.
  5. چندین گزینه ظاهر می شود که باید عبارت Record greeting را انتخاب کنید.
  6. در این مرحله می‌توانید به دلخواه Greeting 1 یا Greeting 2 را انتخاب کنید تا صدای شما روی آن ضبط شود.
  7. اینجا بخش پایانی است. از شما پرسیده می‌ شود که می‌ خواهید صدای جدیدی ضبط کنید؟ با انتخاب گزینه Yes تلفن آماده ضبط صدا است. زمانی که ضبط صدا تمام می‌شود، تلفن به طور اتوماتیک آن را به عنوان صدای منشی تلفن انتخاب می‌کند.
  8. در اینجا صدای خود را ضبط می‌کنید و منشی تلفنی به صدای شما تغییر می یابد.

سخن پایانی

گرچه با آمدن و گسترش تلفن‌ های هوشمند، جایگاه تلفن ‌های ثابت دچار لغزش شد. با این حال هنوز هم در هر خانه ‌ای حداقل یک دستگاه تلفن ثابت دیده می ‌شود. دستگاه‌ های تلفن نیز مثل کلیه ابزار ها و وسایل الکتریکی با گذشت زمان دچار تغییر و تحول شده ‎اند و پیشرفت ‌های بسیاری را تجربه کرده‌ اند. یکی از امکاناتی که به مرور زمان به تلفن ‌های ثابت اضافه شد، و ما در این مقاله راجع به آن بحث کردیم، پیغام گیر یا منشی تلفنی بود. امیدواریم این مقاله راهنمای جامعی برای شما بوده باشد.

امتیاز دهید :
ثبت نظر
کد امنیتی