مشتری عزیز به علت نوسانات ارز،برای قیمت و موجودی روز تماس بگیرید

سبد خرید

تلفن بی سیم برای سالمندان

تلفن بی سیم برای سالمندان

برای کسانی که از پیری چشم رنج می برند و هنگام استفاده از هر وسیله ای به عینک نیاز دارند، اعم از قشر مسن جامعه، فونت بزرگ نوشته ها می تواند کمک کننده باشد.

با طراحی قابلیت هایی مانند، صفحه نمایش بزرگ، کلید های بزرگ بر روی صفحه نمایش و دیگر ویژگی ها امکان خرید تلفن بی سیم برای سالمندان فراهم شد. سعی کردیم با ارائه یک لیست مختصر اما کاربردی، تلفن های مناسب برای افراد مسن را معرفی کنیم. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا تمام ویژگی ها و قیمت تلفن بی سیم پاناسونیک را با شما به اشتراک بگذاریم.

تلفن بی سیم مناسب برای سالمندان

تلفن بی سیم مناسب برای سالمندان

حتما می دانید که گوناگونی در طراحی و تولید تلفن بی سیم، انتخاب را دشوار می کند. به طور قطع شما نمی توانید در مورد جزئی ترین اطلاعات همه تلفن های بیسیم اطلاعات کافی را داشته باشید. ما گلچینی از ویژگی های مهم را که برای استفاده سالمندان مناسب است به شما معرفی خواهیم کرد. پیش از اینکه انواع تلفن های مخصوص افراد مسن را به شما معرفی کنیم، در مورد ویژگی ها مهم، اطلاعاتی را به شما ارائه می دهیم.

ویژگی های تلفن بی سیم برای سالمندان

ضعف یا پیری چشم، عدم تمرکز هنگام شماره گیری، نداشتن دانش کافی در مورد اصطلاحات و لغات انگلیسی و در نهایت امکان وجود ضعف در شنوایی از جمله عواملی است که کار با تلفن های خانگی بی سیم را برای سالمندان دشوار می کند. برای حل این مشکلات، برندهای معتبر در تولید تجهیزات مخابراتی در یک رقابت شدید، محصولات کاربردی را در بازار عرضه کردند. هر کدام از انواع محصولاتی که طراحی شد توانست یک یا چند مشکل سالمندان در برقراری ارتباط از طریق تلفن را پوشش داد. ما هم به تبعیت از اولویت های خریداران، معرفی دستگاه های تلفن را با توجه به ویژگی ها تقسیم بندی کردیم.

معرفی تلفن های بی سیم به اختصار با توجه به ویژگی های مهم آن ها (5 مورد)

1.    تلفن بی سیم با صفحه نمایش بزرگ
2.    تلفن های بی سیم با کلید های بزرگ
3.    تلفن های بی سیم با کلید تماس بزرگ
4.    تلفن های بی سیم با منوی فارسی
5.    تلفن بی سیم سازگار با سمع

صفحه نمایش بزرگ

پیش از اینکه برای انتخاب و خرید تلفن های بیسیم اقدام کنید، در صورتی که مطالعه با فونت های بزرگ برای شما راحت تر است، یکی از انواع تلفن زیر را انتخاب کنید.

معرفی تلفن بی سیم با صفحه نمایش بزرگ (6 مورد)

1.    تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG6672
2.    تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGF350
3.    تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGF382
4.    تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGF380
5.    تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGF322
6.    تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGF320

کلید های بزرگ

کلید های بزرگ

امکان لمس دکمه های ریز برای سالمندان خطا ایجاد می کند. در واقع برای این افراد بهتر است تا با کلیدهای بزرگ کار کنند، چراکه احتمال بروز خطا را برای آن به صفر می رساند. هرچقدر سن بیشتر می شود، تمرکز کردن بر روی یک کار دشوار خواهد شد. نداشتن سواد کافی و حافظه ضعیف تمرکز هنگام شماره گیری را دشوارتر می کند. بنابراین، برای خرید تلفن مناسب قشر سالمند، تلفن های بی سیم با دکمه بزرگ را پیشنهاد می کنیم. برای سهولت در انتخاب لیستی از این دسته تلفن ها را به شما معرفی می کنیم.

معرفی تلفن های بی سیم با کلید های بزرگ (7 مورد)

1.    تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGE110
2.    تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGD530
3.    تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG3711
4.    تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGE220
5.    تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG3721
6.    تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGF340
7.    تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG3752

دارای کلید تماس سریع

به دلیل کاربرد بالا کلید تماس سریع، بهتر است برای انتخاب دستگاه های تلفن بی سیم مناسب اشخاص با سن بالا به اندازه کلید تماس سریع آن ها توجه کنید. قشر مهربان سالمند، با گذر زمان، عملکردهای ضعیفی از خود ارائه می دهند. امکان شماره گیری مجدد و تکرار چندین بار یک شماره تلفن برای آن ها دشوار است. بنابراین، استفاده از کلید تماس سریع، سهولت شماره گیری آن ها چندین برابر می کند. برای استفاده این دکمه نیاز دارند، کلید تماس سریع با ابعاد بزرگ بر روی تلفن قرار داشته باشد. به عنوان راهنمای خرید تلفن بی سیم برای سالمندان چندین تلفن مناسب را برای شما انتخاب کردیم که در زیر نام می بریم.

معرفی تلفن های بی سیم که دارای کلید تماس سریع بزرگ هستند (8 مورد)

1.    تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG6672
2.    تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGE110
3.    تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG6451
4.    تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGF350
5.    تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG6671
6.    تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG3661
7.    تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGF352
8.    تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG3662JX

دارای منوی فارسی

برای سالمندانی که سواد لغات انگلیسی را ندارند، منوی فارسی مهم و ضروری است. بهتر است هنگام خرید از اینکه دستگاه تلفن حتما از منوی فارسی پشتیبانی می کند مطمئن باشید. بیشتر تلفن های بی سیم از این قابلیت پشتیبانی می کنند، برخی از آن ها را به شما معرفی می کنیم.

معرفی تلفن های بی سیم با منوی فارسی (7 مورد)

1.    تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG6821
2.    تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG6451
3.    تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG6881
4.    تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG7861
5.    تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG7851
6.    تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG6711
7.    تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG6461

سازگار با سمعک

برندهای معتبر در تولید تجهیزات مخابراتی برای اینکه بتوانند طیف گسترده ای از کاربران خود را جذب کنند. به بررسی مشکلات فیزیکی کاربران پرداختند. یکی از مهمترین مشکلات افراد مسن هنگام برقراری ارتباط، ضعف شنیداری است. انتخاب دستگاه های تلفن سازگار با سمعک گزینه ی مناسبی برای انتخاب و خرید کالا خواهد. برای افزایش سهولت در خرید، لیست تلفن بی سیم برای سالمندان که با سمعک سازگاری دارد را معرفی خواهیم کرد.

معرفی چند مدل از بهترین مدل های تلفن بی سیم برای سالمندان (6 مورد)

1.    تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGE262
2.    تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGE263
3.    تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGF372
4.    تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGD220
5.    تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGE242
6.    تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGE240

از کجا می توانیم تلفن بی سیم برای سالمندان بخریم

از کجا می توانیم تلفن بی سیم برای سالمندان بخریم

فروشگاه اینترنتی آی پی سورنا توانسته است با ارائه خدمات مشاوره رایگان و نصب و راه اندازی در صورت نیاز، خرید آنلاین محصولات مخابراتی را آسان نماید. آی پی سورنا به عنوان نمایندگی معتبر با سال ها سابقه ی درخشان در عرصه فروش همواره محصولات خود را با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه به مشتریان عرضه می کند. از طریق راه های ارتباطی در سایت می توانید با کارشناسان فروش و فنی ما در تماس باشید. ما در انتخاب تلفن بی سیم برای سالمندان به شما کمک می کنیم.
 

امتیاز دهید :
ثبت نظر
کد امنیتی