مشتری عزیز به علت نوسانات ارز،برای قیمت و موجودی روز تماس بگیرید

سبد خرید

تجهیزات ویپ

تجهیزات ویپ

همانطور که می دانید در تمام سازمان­های اداری و تجاری یکی از مهمترین عامل که سبب رشد و پیشرفت آن سازمان می شود، مراکز تماس است. طراحی و یا توسعه مرکز تماس در یک سازمان به عوامل بسیاری مرتبط است. از زمان ایجاد راه های ارتباطی از طریق خطوط تلفن یکی از مهمترین دغدغه­ ها در کمپانی­های بزرگ ، مدیریت و سازماندهی تماس ها بوده است. به دلیل افزایش تماس های ورودی و خروجی ، در تمام خطوط های ارتباطی، ترافیک ایجاد می شود. برای کاهش میزان تراکیف خطوط و افزایش کیفیت مکالمات، کاربران توانستند با استفاده از تجهیزات و تکنولوژی های جدید حجم تماس های ورودی و خروجی را سازماندهی کنند. با ورود شبکه به سیستم های ارتباطی انتظار کاربران از سیستم ارتباط تجاری نیز تغییر کرد.

تجهیزات ویپ

یکی از تکنولوژی هایی که در عرصه ارتباطات، بسیار موثر است، سیستم انتقال صدا از طریق ویپ یا VOIP می باشد. از نظر جایگاه لغوی این کلمه مخفف عبارت Voice Over IP است. از این تکنولوژی برای انتقال صدا در بستر IP استفاده می شود. برای اینکه کاربران بتوانند از این تکنولوژی تحت شبکه استفاده کنند، به تجهیزات و دستگاه هایی نیاز است. کمپانی های بزرگ که تولید کننده و ارائه دهنده تجهیزات مخابراتی هستند، شروع به طراحی تجهیزاتی کردند تا از این تکنولوژی بر روی دستگاه ها استفاده شود، بنابراین تجهیزات VOIP به همین منظور طراحی و تولید شد. برای پشتیبانی از تمام خدمات مخابراتی، این دسته از تجهیزات در طیف گسترده ای ایجاد شد که هر کدام از آن ها شامل مدل های گوناگون با قابلیت های منحصر به فردی هستند.

 

دسته بندی تجهیزات ویپ

در سازمان هایی که از سیستم مرکز تماس تحت شبکه استفاده می کنند، به تجهیزاتی نیاز است که با نوع کاربری شبکه سازگاری داشته باشد. به همین دلیل کمپانی های بزرگ این تجهیزات را در دسته بندی های گوناگونی طراحی کردند که در زیر به بررسی آن ها می پردازیم. از جمله تاثیراتی که استفاده از تکنولوژی های تحت شبکه بر روی سیستم مخابراتی یک مرکز گذاشته است، کم شدن هزینه­ های پرداختی جهت ارتباط از راه دور است. در واقع برقراری ارتباط از راه دور برای یک مجموعه هزینه بالایی دارد که کاربران با نصب و راه اندازی تجهیزات ویپ می توانند با برخی مخاطبان خود به صورت نامحدود و کاملا رایگان، از راه دور در تماس باشد.

 

فروش تجهیزات ویپ

 

در زیر به بررسی تعدادی از دسته بندی تجهیزات ویپ می پردازیم:

  • تلفن تحت شبکه ویپ

تلفن­ تحت شبکه ویپ علاوه بر­اینکه در بستر IP امکان برقراری ارتباط را فراهم می کند، قابلیت هایی را هم ارائه می دهند. در مورد اطلاعاتی که یک تلفن تحت شبکه ویپ دریافت می کند باید بدانید که صدای انسان زمانی که به دستگاه تلفن منتقل می شود به صورت اطلاعات آنالوگ است. با استفاده از پروتکل­ های از پیش تعریف شده و دیگر تجهیزات ویپ، اطلاعات آنالوگ به دیجیتال تبدیل می شود. سیستم تحت شبکه مخابراتی تنها قابلیت فهم اطلاعات دیجیتالی را دارند. با تبدیل صدای آنالوگ به دیجیتال کفیت صدا و تصویر افزایش می یابد.

قیمت تجهیزات ویپ

 

  • گیت وی ویپ

گیت وی ها به دلیل نوع کاربری، به عنوان مبدل شناخته می شوند. مبدل دستگاهی است که میان تلفن ها و شبکه voip قرار می گیرد. صدای انسان به صورت سینگال‌های آنالوگی به دستگاه‌های تلفن منتقل می شوند. تلفن­ های قدیمی آنالوگ می­توانند این سینگال­ها را دریافت و منتقل کنند. در شرایطی که سیستم ارتباطی به صورت تحت شبکه کار می کنند، سیگنال آنالوگ امکان دریافت قابلیت­ تجهزات تحت شبکه را ندارد، گیت وی ویپ برای مواقعی برنامه ریزی شده است که اطلاعات آنالوگ را دریافت کرده و به اطلاعات دیجیتال تبدیل کند. همین امر سبب می شود تا دستگاه ­های ارتباطی آنالوگ بتوانند به سیستم تحت شبکه ویپ متصل شوند.

  • لوازم جانبی ویپ

لوازم جانبی در مورد هر کدام از تجهیزات تحت شبکه مورد استفاده قرار می گیرد. تجهیزات تحت شبکه جهت نصب و ارتقاء سطح کاربری و افزایش کیفیت مکالمات به لوازم جانبی نیاز دارند. لوازم جانبی voip می توانند در بسیاری مواقع عامل اصلی رشد و توسعه یک مرکز تماس باشند.

 

خرید تجهیزات ویپ voip

اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که برای توسعه مرکز تماس خود به تجهیزات ویپ نیاز دارید لازم است بدانید که پیش از خرید تجهیزات مخابراتی باید آگاهی لازم را داشته باشید. یکی از خدماتی که شرکت آی پی سورنا در اختیار مراجعین خود قرار می­دهد، خدمات فروش است که توسط کارشناسان و متخصصان فروش جهت طراحی مرکز تماس و راهنمایی برای خرید کالای مناسب ارائه می­شود.

تجهیزات voip

 

قیمت تجهیزات ویپ voip

با توجه به اینکه تجهیزات ارائه شده به صورت تحت شبکه و در بستر ip ، مدل­ ها و انواع گوناگونی دارند، به همین منظور قیمت تجهیزات ویپ نیز بسیار متفاوت است. هر کدام از دسته بندی­ های گفته شده شامل مدل­ های بسیاری هستند که قابلیت­ های منحصر به فردی را ارائه می دهند.

 

فروش تجهیزات ویپ voip با تضمین کیفیت

شرکت آی پی سورنا با ارائه خدمات فروش و نصب و راه­ اندازی محصولات این اطمینان را به کاربران داده است تا با رضایت کامل محصولات خود را خریداری کنند. فروش آنلاین تجهیزات ویپ به مراجعین کمک می­کند تا در کمترین زمان بتوانند کالای مورد نظر را در مکان مورد نظر تحویل گرفته و هزینه را به صورت آنلاین پرداخت کنند. به همراه فروش آنلاین تجهیزات ویپ خریداران می­توانند جهت دریافت خدمات نصب و راه­ اندازی محصولات با متخصصان فنی آی پی سورنا هماهنگی­ های لازم را انجام دهند.

 

گارانتی محصولات و تجهیزات ویپ

به دلیل محدودیت­ های کشور ما ، امکان دریافت گارانتی پاناسونیک وجود ندارد. مجموعه آی پی سورنا توانسته با استفاده از گارانتی شرکتی، در شرایطی که محصول خراب شامل گارانتی شود، به صورت رایگان کالا را تعمیر کند. گارانتی ارائه شده به صورت یکساله می باشد.